Omdömet skrevs 6 november 2019

Vi bodde en natt på Devon Valley i ett rum med utsikt över vinrankorna. Rummet var stort och rymligt med badkar och uteplats. De hade även ordnat väldigt fint med bubbel och chokladkaka för att uppmärksamma vår smekmånad. Vi åt både i baren och i restaurangen och föredrog baren. Magiskt god pizza!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack EmmyL1989
DebbiMassyn, Manager på Devon Valley Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Good day, thank you for leaving us such a wonderful review. We look forward to seeing you again!

Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med vidunderlig utsikt åt alla håll, ligger på toppen av en kulle. Mycket lyxiga rum med allt man kan tänkas behöva.
Restaurang med mycket god mat och främst en otroligt vänlig och duktig personal.

Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack Gunnar L

Good day, thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

Omdömet skrevs 29 december 2018 från mobil enhet

Hotellet hade rum med alla bekvämligheter! Sköna sängar, fräscht badrum, härlig terass... På hotellet fanns även två restauranger. En lite mer avslappnad med hamburgare, pizza, sandwich o.s.v. och en med mer sydafrikansk, ”speciell” mat. Pizzan på den ena restaurangen var bland det godaste vi ätit; en kyckling och avokado pizza. Poolen lite kall och de flesta i personalen var ganska otrevliga. En tjej i receptionen var dock bland den trevligaste personal vi träffat men alla i restaurangen var inte så trevliga. Annars superfint och mysigt läge!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack wasser891
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Med en känsla av lyx har man inrett rummen på denna mysiga vingård strax utanför Stellenbosch. Frukosten lämnade inget övrigt att önska, den var outstanding på vår 3 veckors långa resa runt Sydafrika!

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack AnnelieE93
Jean-Paul v, General Manager på Devon Valley Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2018

Dear Annelie E,

Thank you for your positive review!

Wonderful to hear you thoroughly enjoyed your stay at the Devon Valley Hotel.

Warmest Regards,

Jean-Paul and the Devon Valley Hotel Team.

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet beläget på en höjd med utsikt över vingårdarna omkring. Vi tog härliga promenader i de närliggande vingårdarna, njöt av utsikt och de vackra druvorna.
Rummen stora och luftiga med inredning som skapar härlig atmosfär. Stort, väl tilltaget badrum med såväl dusch som badkar. Stora sängar med sköna madrasser.
Vi hade även en liten uteplats med bord och stolar där vi njöt av ett glas vin eller två. Runt uteplatsen var det inte så välansat , någon skulle kunna fixa till grönskan och rensa upp lite.
Hotellet bjuder på en härlig frukost med rikligt utbud. Allt från varm mat, bacon, äggrör, gröt mm. Skinka, ostbricka, korv och härlig färsk frukt är några exempel. Vi saknade ingenting.
Måltider kan avnjutas såväl inomhus som utomhus på den härliga uteplatsen med utsikt över vinrankor i dalen.
En kväll bjöds på levande musik i form av en man som spelade saxofon. Musiken gav gäster och kockar samt serveringspersonal feeling och spontandans uppstod. En jättehärlig upplevelse! Människorna trivdes.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack annelic2014

Dearest Anneli C,

Thank you for your very detailed review!

It warms our hearts to see that your every whim was catered for.
Our team strives to ensure, that each and every guest, experiences our 'Handmade Hospitality' when visiting our establishment.

Wishing you many more interesting travels.

Warm Regards,

Jean-Paul and the Devon Valley Hotel Team.