“En överraskning”

Rankad som nr 1 av 110 Restauranger i Paarl
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 5 september 2015

Utifrån gatan ser inte detta mycket ut för världen men när man väl kommer in i restaurangen är det super. Mycket bra mat, trevlig miljö och en mycket trevlig pratstund med den Schweiziska ägaren. Hit kommer vi tillbaka!

Tack Lotta N

Omdömet skrevs 12 februari 2015

Vi reser många mil, tvärs över de sydafrikanska bergen för att njuta av Oliviers och Thabos fantastiska mat. Utifrån ser inte restaurangen märkvärdig ut, men låt er inte luras av det. Verkligen prisvärt och Olivier hjälper till att para fantastiska viner med den goda maten! ....... jag bara säger: Ät här.

Tack Resort802810
Omdömet skrevs 15 augusti 2014

Paarls bästa restaurang trots mycket hard konkurrens
Trio of Thuna är sannolikt den mest prisvärda förrätten I världen.

• Atmosfär
Tack Bengt J
Omdömet skrevs 21 februari 2014

Tillbaka igen till vår favoritrestaurang efter ett års uppehåll med semester i Sydafrika. Till vår glädje fortfarande lika gott och trevligt. Utmärkt mat med goda viner och en personal som alltid lämnar förstklassig service. Vi ser redan fram mot nästa resa och fler trevliga upplevelser på Terra Mare. Rekommenderas varmt!

Tack sunkan
Omdömet skrevs 15 februari 2014

Fantastisk smakupplevelse i mycket fräscha lokaler. Mycket trevlig och serviceminded personal. Har både ätit kött och fisk där, lika gott vad man än beställer in !

• Atmosfär
Tack CeciliaBW

Resenärer som tittade på Terra Mare tittade också på

Paarl, Western Cape

Besökt Terra Mare? Berätta vad du tyckte!