Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (956)
Filtrera omdömen
956 resultat
Medlemsbetyg
306
453
155
22
20
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
306
453
155
22
20
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 956 omdömen
Omdömet skrevs 15 januari 2017 från mobil enhet

Knysna är inte speciellt intressant och hotellet sisådär. Vi var där två nätter. Frukosten var bra, men hotellet stort och utan charm. Poolen hade en konstig grön färg. Personalen i Receptionen hade inte mycket fantasi och engagemang. Vi fick lirka ur dem några tips på aktiviteter och t ex be speciellt om karta över området. Trevliga, men på ett väldigt opersonligt sätt.
/ Eva, Sverige

Bodde här: januari 2017
Tack Eva R
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GeneralManagerKnysna, General Manager på Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2017
Google-översättning

Dear Eva R

Thank you for taking the time to complete this online review in order to provide feedback after your recent stay with us at Protea Hotel by Marriott Knysna Quays.

GUEST feedback is imperative for us to ensure that we are meeting and exceeding our GUESTS’ expectations. Your comments are therefore much appreciated.


Kind Regards

Paul Fielder
The General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Hotellet ligger mkt bra till i Waterfront-området. Rummen är stora och utsikten bra. OBS boka rum mot havet. Frukosten är bra och väl tilltagen. Poolområdet är ganska stort och poolen varm och skön. Det som drar ner betyget är det urusla Wi-Fiet. Ska man driva ett 4-stjärnigt hotell så måste Wi-Fi fungera bra.

  • Bodde här: december 2015, reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Peva123
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GeneralManagerKnysna, General Manager på Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2016
Google-översättning

Dear Peva213

Thank you so much for your valuable feedback via TripAdvisor.

Please accept our sincerest apologies for problems expereinced with our Wi-Fi.

If you could please forward us your room number to rooms@phknysna.co.za and your experience with regard to our Wi-Fi, and we will investigate thoroughly to find the cause of the problem.

Your interest and concern are extremely valuable to us, and we hope that you will be staying with us again soon. We should welcome another opportunity to show you Protea Hospitality at its best!

Yours sincerely,

Paul
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 februari 2013

bott här jämnt kanske 7 gånger. Ligger bäst med lagunen och waterfront. Det kanske finns bättre hotell i Knysna med läget är oslagbart. Råd betala extra för rum mot lagunen!!
Det finns inte gym eller spa däremot. Bra frukost. Inga rum för rökare beställ rum med liten balkong i så fall.

Bengt Gillborg Stockholm

Tips för att välja rum: beställ rum mot lagunen. Det finns inte gym eller spa.
  • Bodde här: januari 2013, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Gillborg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GeneralManagerKnysna, General Manager på Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2013
Google-översättning

Dear Gillborg,

Thank you for your words of appreciation on TripAdvisor that you completed after your recent stay at Protea Hotel Knysna Quays. We are delighted to receive your compliments and we hope to have the privilege to welcome you back again in the near future!

Please feel free to contact me personally for any assistance you may require from our side in future.

Best regards,

Paul Fielder
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GeneralManagerKnysna, General Manager på Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GeneralManagerKnysna, General Manager på Protea Hotel by Marriott Knysna Quays, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen