“Pizza och pasta”

Rankad som nr 8 av 170 Restauranger i Knysna
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs april 11 2017 från mobil enhet

Trevligt och gott italienskt ställe precis vid Waterfront i Knysna. Trevlig service och god pizza och pasta.

Tack niklas ö

Omdömet skrevs mars 1 2017 från mobil enhet

Kanon bemötande vid dörren , vi var ett sällskap på nio personer och vi hade inte bokat bord för kvällen men dom tog in oss med ett otroligt bra bemötande. Tack för det. Maten var jätte bra den med. Tipp topp på pizzan !

Tack Tommy N
Omdömet skrevs september 7 2015

Bra italiensk restaurang med trevlig personal och bra service. Du bör boka bord då stället är väldigt populärt. Pizzorna mycket bra och så även pastan.

Tack PappaHaj
Omdömet skrevs februari 22 2015

Café Mario är en bra italiensk restaurang i Waterfront. Kvällen innan hade vi intagit kaffe efter maten stående under det obligatoriska elavbrott. De har ju reservkraft. Vi bokade bord till nästa kväll och de serverade fina pizzor, tunna och med mycket ingredienser. Litet störande dock med genomgång från sidorestaurangen.

• Atmosfär
Tack Jan S
Omdömet skrevs december 22 2013 från mobil enhet

Restaurangen ligger trevligt vid kanalen och man blickar ut över marinan på samma gång. Allt från huvudrätter till deserter är verkligen gott och med god service blir allt extra bra. Pizzorna är helt enkelt ett måste att äta här och bättre pizzor hittar man inte.

Tack Anders H

Resenärer som tittade på Cafe Mario tittade också på

Knysna, Western Cape

Besökt Cafe Mario? Berätta vad du tyckte!