“En av Knysnas bästa”

Kök: Steakhouse
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade nära till JJ, men vi upplevde- efter två veckor i Knysna och tre besök på JJ - att JJ är en av de bästa resturangerna. Vi har ätit både fisk och lamm som smakat utmärkt. Bra personal men bordsbeställning inför kvällen är nödvändig. Fin utsikt över lagunen.

Tack Kjell J

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt nyårsmiddag här det var god mat men lite rörig personal kanske för att det var nyår . Värt att prova en vanlig dag

Tack christianhallfors
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Svårt att bli bedömd efter att vi varit på Anchorage. Allt var bättre där. Mat, service, väntetid. Restaurangen verkar leva på var den ligger.

Tack FredrikH586
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Vi förväntade oss inte denna höga standard. Det var som att hamna i en storstad. Bra bemötande från bokningen av bord till service och maten. Boka bord är ett måste annars blir det till att gå till annan restaurang.
Även om det är en fin restaurang så är det billigt jämfört med Sverige.

Tack Peter W
Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Ok men den levde inte upp till våra förväntningar. Personal och service var bra och maten ok men inget extra. Det är nog mest läget dom gör den så populär.

Tack karinsagler

Resenärer som tittade på JJ's Restaurant tittade också på

Knysna, Western Cape

Besökt JJ's Restaurant? Berätta vad du tyckte!