“Middag”

Kök: Steakhouse
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Ok men den levde inte upp till våra förväntningar. Personal och service var bra och maten ok men inget extra. Det är nog mest läget dom gör den så populär.

Tack karinsagler

Omdömet skrevs 5 januari 2017

En ok restaurang med bra mat och ok servis. Men inte den bästa en nyårsmiddag , trångt och hög ljudnivå.

Tack leif_stromgren
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Trevlig restaurang med god mat. OBS boka bord i förväg. Chefen för restaurangen gör sitt yttersta att alla ska trivas.

Tack Peva123
Omdömet skrevs 19 februari 2016 från mobil enhet

Detta är en mycket populär restaurang som räknas som en av de bästa i Knysna. Därför anbefalles en bordsbokning om ni absolut vill hit. Läget är mycket bra, nära vattnet. Maten har stor spännvidd och är mycket varierande. Kött och fiskrätter finns naturligtvis. Jag åt de största ostron jag har sett i mitt liv. De var vildfångade och smakade alldeles utmärkt. Maträtterna var genomgående vällagade och smakfullt kryddade.
Personalen var mycket effektiv och serviceinriktad.

Tack bjorng98
Omdömet skrevs 19 februari 2015

Åter i Knysna besökte vi första kvällen JJ´s. Inbokade i god tid i förväg, fick vi samma bord som året innan med strålande utsikt över hamnen. Värden kände naturligtvis igen oss och det blev ett kärt återseende. Samma kypare som året innan. Det blev kudu till huvudrätt till min fru och jag tog biff. Till detta drack vi ett gott pinotage vin från Stellenbosch. Allt till belåtenhet. Uppträde med sång som vanligt av personalen.

• Atmosfär
Tack Jan S

Resenärer som tittade på JJ's Restaurant tittade också på

Knysna, Western Cape

Besökt JJ's Restaurant? Berätta vad du tyckte!