“Restaurang vid vattnet.”

Kök: Steakhouse
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 januari 2017

En ok restaurang med bra mat och ok servis. Men inte den bästa en nyårsmiddag , trångt och hög ljudnivå.

Tack leif_stromgren

Omdömet skrevs 1 mars 2016

Trevlig restaurang med god mat. OBS boka bord i förväg. Chefen för restaurangen gör sitt yttersta att alla ska trivas.

Tack Peva123
Omdömet skrevs 19 februari 2016 från mobil enhet

Detta är en mycket populär restaurang som räknas som en av de bästa i Knysna. Därför anbefalles en bordsbokning om ni absolut vill hit. Läget är mycket bra, nära vattnet. Maten har stor spännvidd och är mycket varierande. Kött och fiskrätter finns naturligtvis. Jag åt de största ostron jag har sett i mitt liv. De var vildfångade och smakade alldeles utmärkt. Maträtterna var genomgående vällagade och smakfullt kryddade.
Personalen var mycket effektiv och serviceinriktad.

Tack Bjorn G
Omdömet skrevs 19 februari 2015

Åter i Knysna besökte vi första kvällen JJ´s. Inbokade i god tid i förväg, fick vi samma bord som året innan med strålande utsikt över hamnen. Värden kände naturligtvis igen oss och det blev ett kärt återseende. Samma kypare som året innan. Det blev kudu till huvudrätt till min fru och jag tog biff. Till detta drack vi ett gott pinotage vin från Stellenbosch. Allt till belåtenhet. Uppträde med sång som vanligt av personalen.

• Atmosfär
Tack Jan S
Omdömet skrevs 13 januari 2015

Mycket personligt bemötande och god mat mitt i folkrikt hamnområde. God mat (vi åt fisk). Verkar även populärt bra lokala.

Tack tbl_5610

Resenärer som tittade på JJ's Restaurant tittade också på

Knysna, Western Cape

Knysna, Western Cape

Besökt JJ's Restaurant? Berätta vad du tyckte!