“Tillbaka på JJ´s - lika bra som tidigare”
Omdöme om JJ's Restaurant

JJ's Restaurant
Rankad som nr 22 av 190 Restauranger i Knysna
Kök: Steakhouse
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 februari 2015

Åter i Knysna besökte vi första kvällen JJ´s. Inbokade i god tid i förväg, fick vi samma bord som året innan med strålande utsikt över hamnen. Värden kände naturligtvis igen oss och det blev ett kärt återseende. Samma kypare som året innan. Det blev kudu till huvudrätt till min fru och jag tog biff. Till detta drack vi ett gott pinotage vin från Stellenbosch. Allt till belåtenhet. Uppträde med sång som vanligt av personalen.

Datum för besöket: februari 2015
    • Atmosfär
Tack Jan S

Omdömet skrevs 13 januari 2015

Mycket personligt bemötande och god mat mitt i folkrikt hamnområde. God mat (vi åt fisk). Verkar även populärt bra lokala.

Datum för besöket: december 2014
Tack tbl_5610
Omdömet skrevs 25 februari 2014

Fantastisk mat! Personalen bjöd på inhemska sånger och JJ såg till så att alla hade det bra. Kom inte för sent köket stänger tidigt! Vi fick designa vår egen vinetikett och sätta på flaska som placerades i taket.

Datum för besöket: februari 2014
Tack Anna C
Omdömet skrevs 11 februari 2014 från mobil enhet

Vi fick in vin med fel årtal. Detta byttes ut snabbt och ägaren beklagade intermessot.
Nästa dag då vi satt nedanför restaurangen på kajen kom kyparen ner med två glas vin och bjöd upp oss till en ny middag. Vi var dock inbokade på en annan restaurang. Allt var till belåtenhet i övrigt.

Tack Jan S
Omdömet skrevs 7 januari 2014

Mycket god mat, bra service, bra läge med utsikt över hamnen. Vi åt vår juldagsmiddag där och blev verkligen inte besvikna. Både fisken och köttet smakade mycket bra!

Datum för besöket: december 2013
Tack 272Emma

Resenärer som tittade på JJ's Restaurant tittade också på

Knysna, Western Cape

Besökt JJ's Restaurant? Berätta vad du tyckte!