Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 218 US$/natt.

• Pool
Stannards Guest Lodge(Knysna)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 57 US$/natt.

• Fri parkering
Premier Resort The Moorings (Knysna)(Knysna)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 143 US$/natt.

Priceline
  • Fri parkering
Knysna Country House(Knysna)(Mycket prisvärt!)
Panorama Lodge(Knysna)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
On The Estuary Guesthouse(Knysna)(Mycket prisvärt!)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Ett fantastiskt ställe där inget saknas. Vi bodde i Elephant Room (suite) med jätteterass, Hästensäng, och sköna fotöljer med utsikt mot havet. Tyvärr var inte vädret till vår fördel men det gjorde inget alls. Vi åt god lunch och middag med riktigt fina viner till. Service i yppersta klass.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Ulf K
Head2014, Owner på Head Over Hills, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Tack for er vistelse hos oss pa Head over Hills. Vi hade mycket kul i hop och sa roligt att ni aventyrade er i var vinkallare. Hoppas pa att se er inom snart framtid.

Omdömet skrevs 15 januari 2018

Magisk utsikt, vi njöt av havets brus och de hoppande delfinerna som passerade dagligen. Debbie & kollegor skapade en fantastisk atmosfär och hjälpte till även med allt utanför hotellt för att göra vistelsen till en stor upplevelse.

Tips för att välja rum: Välj rum mot havet. Ta med en riktigt bra kikare och njut av delfinerna.
Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Janne H
Head2014, Manager på Head Over Hills, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2018

Thank you so much for your kind words. We enjoyed looking after you and we are so glad that you enjoyed your stay with us. The view at Head over Hills truly is food for the soul. We hope that we achieve the same with our service. The dolphins help too!

Omdömet skrevs 29 december 2017

Bodde sammanlagt 7 nätter på Head over Hills och njöt stort av det vackra läget och den fantastiska utsikten som bjöd på både valar och delfiner.

Fantastisk personal och genomgående hög kvalité på service, rummen, maten och de underbara vinerna. Martin, ägaren, delar gärna med sig av sin stora vinkunskap.

Vi fick hjälp med tips både inför resan och under resan Knysna, Garden Route, Pezula Golf m fl. Safarin, Gondwana Game Reserve, vilken upplevelse! Aktuell och intressant information om landet och hur det är att leva i Sydafrika.

Ät gärna middag på hotellets restaurang, ta ett glas vin, njut av solnedgången, sitt på terrassen och lyssna till det avkopplande ljudet av oceanen. Det är som balsam för själen.

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Nina201710
Omdömet skrevs 24 april 2017

Ett helt underbart ställe i lagom storlek. Fantastiskt urval av vin och super god mat. Ett otroligt varmt välkomnande av både personal och ägarna. Rekommenderas stark om man bara vill komma bort ett tag och njuta av livet!

• Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack Anna F
Head2014, General Manager på Head Over Hills, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017

THanks so much for this review and for taking the time to write it.
We loved meeting you and hope that we will see you again.

Omdömet skrevs 28 november 2016 från mobil enhet

Ett underbart litet hotell med härliga ägare och en underbar personal som verkligen fick oss att känna oss välkomna. Mat och dryck i världsklass. Att sitta på terrasen, höra vågorna och se solen sakta gå ned är verkligen mumma för själen. Tack Martin, Theres, Debbie samt övrig personal för dessa underbara dagar.

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack orntho
Head2014, General Manager på Head Over Hills, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

It was so lovely to meet you and thanks for this beautiful review.
We would love to see you again and make the memories even better.