“Trevligt men rörigt”
Omdöme om 34 South

34 South
Rankad som nr 21 av 189 Restauranger i Knysna
Bra för: Familjer med barn, Vacker utsikt, Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Vi hade fått förslag att prova 34 South. Men vi fann att det var mycket stimmigt mitt ute i Waterfront. Personalen var trevlig, maten smakade helt OK, men det blev ingen lugn middagsupplevelse - för mycket folk som hela tiden passerade förbi.

Tack Kjell J

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Toppställe bra service och mycket god mat rekommenderar det här strakt fin utsikt och vy över hamnen och solnedgång

Tack christianhallfors
Omdömet skrevs 21 november 2017

Huvudsakligen en fiskrestaurang, men har även kötträtter på matsedeln. Var riktigt bra för 5 - 6 år sedan men har (kanske) blivit lite väl populär bland turister och därför utvecklats mot att nästan bli ett snabbmatställe. Märks även på servicenivån.

Tack 571bengt
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Detta var ett spännande ställe med restaurang och butik i samma lokaler.

Som vanligt trevlig personal.
Maten var bra, rätt så mycket att välja bland.

Medan du väntar på maten kan du shoppa viner, godsaker, turistprylar mm

Tack Curt B
Omdömet skrevs 21 januari 2017 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade att besöka 34 South redan innan vi kom till Knysna. Restaurangen är lite bullrig men inte så att det stör. Vi åt både friterade ostron och calamari, både friterad och grillad och de var båda utsökta. Personalen tog otroligt bra hand om oss

Tack Anette144

Resenärer som tittade på 34 South tittade också på

Knysna, Western Cape

Besökt 34 South? Berätta vad du tyckte!