“Nyårsmiddag”
Omdöme om The Olive Tree

The Olive Tree
Rankad som nr 7 av 189 Restauranger i Knysna
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Bokade nyårsmiddag på olive tree och slapp tråkig o dålig nyårsmat då det erbjöds ordinarie meny. Inget överraskande men vällagat, trevligt och prisvärt. Som en familjekrog.

Tack Danne5701

Omdömet skrevs 29 februari 2016

Toppen från start till mål!
Från bemötandet vid entrén, den inlevelsefullt beskrivna menyn från griffeltavlan, tillagade och presentationen av maten.
- och det smakade mycket bra.

Tack 963mattiasa
Omdömet skrevs 29 december 2015 från mobil enhet

En charmig liten restaurant på den mest trafikerade gatan i knysna! Vi hade inte reserverat bord men blev mycket vänligt erbjudna ett barbord utanför. Mycket bra service och mat. Känns som betygen på tripadvisor givit detta ställe en popularitet som de har svårt att hantera. Många gäster fick vända i dörren under tiden vi åt ett helt godkänt mål mat.
Godkänt men inte mer!

1  Tack Bengt F
Omdömet skrevs 28 december 2015 från mobil enhet

Utomordentlig service och engagemang! Otroligt bra kvalitet, bland det bästa kött vi ätit! Missa inte detta guldkorn i Knysna!

Tack Ylva W
Omdömet skrevs 20 december 2014

Hemtrevlig liten krog i centrala Knysna. Utmärkt mat, vänlig och snabb service. Spännande och varierad meny och en mycket bra vinlista. Boka bord, det blir snabbt fullt också på vardagskvällar.

Tack Ulf J

Resenärer som tittade på The Olive Tree tittade också på

Knysna, Western Cape

Besökt The Olive Tree? Berätta vad du tyckte!