“Mrs”
Omdöme om Willoughby & Co

Willoughby & Co
Rankad som nr 33 av 1 297 Restauranger i Centrala Kapstaden
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat, värt att köa för. Mycket att välja mellan på menyn. God " seafood" av olika slag. Välbesökt restaurang. Andra gången vi besökte restaurangen bjöd restaurangen alla i kön på ett glas vin...

Datum för besöket: februari 2017
Tack KikiRn2015

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Beläget i ett köpcentrum, i och för sig i lyxiga waterfront, men håller förvånande hög kvalitet för att vara ett drop in ställe med högt tempo.
Fräscha råvaror, vällagat och service utan några fel.
Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2017
Tack Anna2412
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Det är ofta långa köer utanför denna restaurang. Restaurangen ligger inne i ett köpcentrum ute på Waterfront-området. Vi fick snabb och effektiv service. De hade mycket att välja på. Sushin var god och välgjord. De har en misusoppa som var fantastiskt god.

Datum för besöket: december 2016
Tack Perbjorkhem
Omdömet skrevs 20 november 2016 från mobil enhet

Väldigt god sushi och trevlig service. Man bokar inte bord utan går dit och köar, i kön får man vin att dricka och de pusslar bra för att man ska få plats så fort som möjligt. Restaurangen ligger i ett köpcentrum.

Datum för besöket: november 2016
Tack linnvankeppel
Omdömet skrevs 5 maj 2016 från mobil enhet

Riktigt bra "snabb-sushi" ställe med en riktigt trevlig bardisk där du kan sitta och titta på kockarna som jobbar i det öppna köket. Sushin är bra, men inte fantastisk, men det är mycket liv och rörelse här och det är en rätt billig vinlista (som ägs av Fairview som gör riktigt bra viner från Paarl).
För mig är detta ett självklart lunchställe då jag är i Cape Town.

Datum för besöket: maj 2016
Tack MagnusLansman

Resenärer som tittade på Willoughby & Co tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Willoughby & Co? Berätta vad du tyckte!