“Gott”

Posticino
Rankad som nr 98 av 1 257 Restauranger i Centrala Kapstaden
Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Vi åt ’Parmasaninbakad’ schnitzel och grillad kalv. Jättegott. Bra personal o snabb service. Lite svårt att hitta entren

Tack Dondomillo

Omdömet skrevs 13 februari 2017 från mobil enhet

Jag åt en mycket god pizza och frugan åt en pasta, den var god men lite såsig i hennes smak. Mycket billigt att äta här, förstår att det är svårt att få bord. Vi har varit 2 varje gång och fått vänta 10 min för bord ute och direkt för bord inne. Bor man här så äter man bra och mycket mat för en billig peng. Personal vänlig.

Tack Tomas W
Omdömet skrevs 9 november 2014

Posticino på Sea Point Main Road är en mycket bra italienare.
Trevlig personal ,bra priser och mycket bra mat.

Tack Joakim H
Omdömet skrevs 11 september 2014

En trevlig enklare restaurang som lokalbefolkningen (italienska?) besöker. Traditionell italiensk mat som smakar som det ska samt servicevänlig personal. Denna restaurang rekommenderas.

Tack Kenneth42
Omdömet skrevs 18 februari 2013

Vi gick till Posticino utan att ha bokat bord. Efter en liten stunds väntan fick vi ändå bord, tyvärr dock inomhus och vid en korridor där personalen rusade fram och tillbaka. Det drog ner vårt betyg på en annars bra restaurang. Vi var fyra personer och vi valde denna kväll alla att först äta en sallad och därefter en pizza. Allt var gott och vällagat. Till det tog vi husets Sangria, som kanske smakade något för mycket saft.

• Atmosfär
Tack Magnus H

Resenärer som tittade på Posticino tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Posticino? Berätta vad du tyckte!