“Bra köttrestaurang med bra vinlista”
Omdöme om Carne

Carne
Rankad som nr 48 av 1 298 Restauranger i Centrala Kapstaden
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Italiensk köttrestaurang. Mycket trevlig vinlista med många relativt fina viner på glas.
Personligen hade jag sett att man erbjudit även mindre köttbitar. 450g oxfilé känns overkill.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Johan N

Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Bra köttrestaurang där de verkligen vill visa på skillnader på kött. De presenterade de olika bitarna och förklarade mycket noggrant och intressant dess olika egenskaper och bästa tillagningssätt.
Mycket trevlig personal som gjorde sitt bästa för att vi skulle trivas utan att vara för påflugna.

Datum för besöket: januari 2017
Tack HasseErlands
Omdömet skrevs 21 december 2016 från mobil enhet

Mycket bra köttrestaurang! Inga konstigheter, bra kött med enkla tillbehör och sås. Trevlig miljö och personal.

Datum för besöket: december 2016
Tack Lisa F
Omdömet skrevs 21 januari 2016

Om ni är sugna på riktigt gott kött så ska ni gå till slaktarens egna restaurang Carne. Menyn är typ en köttbricka där dom presenterar olika köttstycken bara peka på vad man vill ha att äta fantastiskt gott kött . PS ni måste bara ta chockladfondant till efterrätt blodig eller rare bara att välja :) KP Stockholm

Datum för besöket: januari 2016
Tack Tullanch
Omdömet skrevs 29 oktober 2015 från mobil enhet

Otroligt trevlig restaurang med otroligt god mat! Livligt ställe och alltid fullt! Taxifärd på endast 10 min upp mot Table Mountain! Restaurangen för köttälskaren helt enkelt!

Datum för besöket: oktober 2015
Tack FilippaPeterson

Resenärer som tittade på Carne tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Carne? Berätta vad du tyckte!