“Utmärkt service och god mat”

The Butcher Shop and Grill
Rankad som nr 41 av 1 253 Restauranger i Centrala Kapstaden
Kök: Steakhouse
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med riktigt bra personal och mycket god mat. Vi bad dem att göra en ”mixed plate” och de var mycket samarbetsvilliga och duktiga på rekommendationer.

Tack Sara N

Omdömet skrevs 15 maj 2017

Trevlig steak house atmosfär inomhus, kanske lite mycket trafik om man sitter ute. Servicen var bra. Maten dvs steaks i olika variationer med tillbehör var utmärkt. Bra viner till köttet och man är riktig nöjd. Kan absolut rekommenderas för den som gillar väl grillad kött av högsta kvalitet.

Tack Peter B
Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Snygg inredning, trevlig personal och framförallt gott kött. Tycker definitivt att restaurangen är värt ett besök och det kan ju även vara trevligt med en liten paus ifrån waterfront.

Tack Mikemaolmo76
Omdömet skrevs 6 februari 2017

Mycket trevlig restaurang med god mat, trevlig personal, goda viner och snyggt. Orsaken till att den här restaurangen inte får full pott är att det luktade lite rått kött i själva restaurangen. Det drog ner på allmänintrycket.

Tack Ann H
Omdömet skrevs 25 januari 2017

Maten var otrolig. Bra service och duktiga och kunniga kypare. Hade en helkväll här och vi var mer än nöjda.

Tack lotti s

Resenärer som tittade på The Butcher Shop and Grill tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt The Butcher Shop and Grill? Berätta vad du tyckte!