Omdömet skrevs 21 februari 2017

Trevligt boende rätt så centralt, nära många goda restauranger. Vacker inredning med fin konst. Möjlighet att få massage och andra behandlingar. Takterass och vy mot berget. Helt OK frukost och sköna sängar. Lite trångt på parkeringen.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack ArjaS
Svar från företaget:Svarade 2 april 2017

Tack för din underbar och snäll recension, vi uppskattar det verkligen och vi hoppas att se dig igen på din nästa resa till Kapstaden!

Omdömet skrevs 16 januari 2017 från mobil enhet

Fräscha, luftiga rum med sköna sängar, familjen hade bokat 2 rum
I 3- bäddsrummet fanns en dubbelsäng och en våningssäng i ett separat rum bredvid.
Härligt med takpooler och bubbelbad.
Mycket trevlig och hjälpsam personal receptionen och frukostmatsalen.
Frukosten kan dock göras bättre, saknade tex vanligt bröd. Fruktfaten stod ofta tomma. Jobbigt att sitta på bänkar utan ryggstöd och äta frukost.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack gujoem
Shadre B, General Manager på Cloud 9 Boutique Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2017

Tack för dina vänliga översyn om vår personal och hotell, vi verkligen uppskattar det. Tack även för din giltiga punkter på vår frukost, kommer vi omedelbart ta det under Sorrows Restuarants ledningens uppmärksamhet.

Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Mycket bra hotell med centralt läge. Mysig takbar med en lite pool. Dock inte uppvärmd så den kan vara kall beroende på när under året ni reser. Fina och fräscha rum. Bra frukost. Perfekt utgångspunkt för turistande i Kapstaden. Rekommenderar även att resa med Uber. Tillgängligt snabbt och smidigt och väldigt billigt!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Lisa F

Much appreciated, thank you for your kind and positive review!! Merry Christmas:)

Omdömet skrevs 23 november 2016

Hotellet var under renovering då vi anlände. Rummet var ett familjerum för 4 personer. trots det rymligt. Badrummet var rent och snyggt men dörren svår att stänga. Sängarna var bekväma. Det var dock lyhört i rummet. Man hörde när man pratade utanför eller ljud från andra badrum. All personal var mycket vänliga och tillmötesgående. Frukosten fick vi äta på en restaurang 5 minuters promenad från hotellet. Det fanns ett bra utbud för alla smaker att välja på.

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Karin F
Shadre B, Manager på Cloud 9 Boutique Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2016

Kära Karin

Tack så mycket för din recension. Det var verkligen ett stort nöje att vara värd för dig av oss.

Vi ska vara glada att vara värd för dig igen, om du vill gå tillbaka till Kapstaden (Moder City).

På uppdrag av hela teamet av Cloud Nine Boutique Hotel & Spa, vill vi önska dig och din familj en glad juletid.

Vänliga Hälsningar,

Daniel T.

Omdömet skrevs 3 december 2015

Första nätterna bodde vi i ett fint rum med ingen utsikt - lite tråkigt. Sedan gjorde vi en utflykt till vindistrikten och en safari och kom sedan tillbaks till Leeuwenvoet House, då fick vi ett rum högst upp - lite jobbigt med tunga resväskor och många trappor. Läget var bra om man har bil och åker omkring. Vi åt ibland på restaurangerna runt omkring som var bra. Lite långt att gå till Waterfront och kändes inte helt säkert att göra det på kvällen.
Personalen var trevlig, frukosten var bra men på vår resa fick vi ännu finare frukost på andra ställen. Vi skulle nog prova på ett annat hotell/gästhus om vi åker tillbaks till Kapstaden.

• Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Annika1954