“Fantastiskt igen. Underbar upplevelse!”
Omdöme om Chefs Warehouse

Chefs Warehouse
Rankad som nr 3 av 1 288 Restauranger i Centrala Kapstaden
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 6 februari 2018

Här går det ju inte att boka så kom i tid! Det här vill ni inte missa. 9 små rätter av absolut topp kvalité till bra pris. Mysigt och personligt med helt otrolig mat med stor variation. Vi kommer definitivt att komma tillbaka och rekommendera detta till alla.

Tack Tourist491265

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Åt lunch här. Visste om att det ej gick att boka bord men det löste sig direkt. Vill man äta här kvällstid bör man komma ganska tidigt för att få bord.

Åt deras Tapasmeny. Tre serveringar med tre rätter vid varje servering. Väldigt gott, bra och varierade smaker.

Mycket trevlig och kunnig servispersonal.

Kan verkligen rekommendera denna restaurang vid resa till Kapstaden.

Tack Jonas E
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Ingen reservation möjlig. Åt middag vi delade på tapas för två. Gick på servitrisens rekommendation av vinflaska. Allt supergott!

Tack antedental
Omdömet skrevs 24 februari 2016

Vi var där när de öppnade för middag vid Kl.16.30. Visste att man inte kan boka bord. Vi hade inga problem utan fick ett bra bord. Atmosfären är verkligen Warehouse! Vi år tapas menyn och den var en upplevelse i smak och färger! Trevlig och service inriktad personal. Rekommenderas varmt! En upplevelse i smak utanför det vanliga!

Tack Beppan49
Omdömet skrevs 24 januari 2016

Vi lyckades få bord med det sympatiska sättet att bara ha väntelista för var kväll för sig - inga bokningar månader i förväg. Otroligt vänligt och avslappnat bemötande - exakt som det ska vara på en restaurang som vet vad de kan och gillar oss kunder. Bra hjälp att beställa. Otroligt god mat hela vägen från ostron till förrätt, via meny-huvudrätt till efterrätter som till och med vår efterrättsskeptiske son gillade. Och gott kaffe. Till det bra vin. Alltigenom en härlig upplevelse. Enda trista är att vi så sällan är i Kapstaden och kan komma tillbaka...

Tack Lena S

Resenärer som tittade på Chefs Warehouse tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Chefs Warehouse? Berätta vad du tyckte!