Omdömet skrevs 25 april 2016

Lagom stort rum i promenadavstånd från Waterfront och ett gäng bra restauranger. Under personal (vår bästa service i Sydafrika) och väldigt bra frukost, sitter bra både inne och ute på här. Finns endast två parkeringsplatser, minus då man inte alltid fick plats.

• Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack HampusAsp
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Här spenderade vi fem nätter och hade det riktigt trevligt. Personalen är mycket service minded och hela hotellet har en fantastiskt mysig atmosfär. En härlig liten pol där man kan svalka sig varma dagar efter att ha varit ute i den myllrande staden. Ligger bara ca 20 min. promenad till WaterFront där man med fördel kan spendera sin kvällar med god mat och musik.
Rekommenderas varmt!

• Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Micael B
Omdömet skrevs 17 januari 2016

Hotellet är litet bara 5 rum, så vill du bo här får du boka i tid. Jättefint och trevligt hotell. Hotellet ligger i Green Point och det tar ca 20 minuter att promenera till Waterfront eller Centrum. Frukosten var riktigt bra ingen dignande frukostbuffe men det finns det inte utrymme till med 5 rum. Hjälpsam personal som fixade scrambeled egg eller vad du nu ville ha.
Riktigt bra wifi faktiskt det bästa jag har stött på på mina resor.

Tips för att välja rum: Rum 4 eller 5 vi testade båda de är de bästa på hotellet.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Martin-the-swede
Omdömet skrevs 3 januari 2016

Mycket trevligt bemötande - hjälpsamma. Fantastisk frukost. Bra läge - promenadavstånd till Waterfront. Fina rum. Rent och fint. Bra sängar. Trevlig personal. Kommer gärna tillbaka. Lugnt område. Bra restauranger på gångavstånd.

• Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Lena K
Omdömet skrevs 11 januari 2015 från mobil enhet

Supermysigt i hemma miljö med fantastisk frukost
Mr B (värden) kanonvänlig och hjälper till med bokningar t o m skjuts
Rummen något små och VÄLDIGT lyhörda
Poolen inte rengjord på länge
Stora allmänna utrymmen med inredningsdetaljer värdigt ett design hotel

Bodde här: januari 2015, reste med vänner
Tack GP20142014