Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Vi bodde här i två nätter när vi var på besök i Kapstaden. Vi hade ett tvåbäddsrum som var stort och bekvämt. Något liten dubbelsäng. Läget är bra och personalen är hjälpsam. Det fanns ett kök som gör att du kan laga egen frukost

Datum för vistelsen: april 2017
Tack GunnarVanersborg
MandelaRhodesPlace, General Manager på Mandela Rhodes Place Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Dear GunnarVanersborg

Thank you for taking the time to write such a lovely review and we are thrilled to hear that you had a lovely stay with us.

We hope we can welcome you back to Mandela Rhodes Place Hotel in the near future.

Regards
Terence and TEAM-MRP

Omdömet skrevs 17 februari 2017

Vi bodde in en toppenfin lägenhet med 2 sovrum och två badrum på 72 m" på 7:e våningen. På samma våningsplan fanns en härlig pool med solstolar! Bra kök med tvättmaskin, micro, vattenkokare m.m. Utmärkt städning!
Nära till Hop on/ hop of bussarnas hållplats efter (Longstreet) där du kan köpa bussbiljetterna samt biljetter till Taffelberget/linbanan upp och köper du dom i förväg så slipper du långa köer! Finns alltid taxi utanför hotellet. Vänlig service och två jättebra restauranger i bottenplanet. Ett hotell jag verkligen kan rekommendera!

Rumstips: Mycket prisvärt alternativ i Kapstaden så du får mycket för pengarna!
Datum för vistelsen: januari 2017
2  Tack RoffeB
Omdömet skrevs 7 december 2016 från mobil enhet

Ett centralt beläget hotell med trevlig personal och Security, som finns överallt. Vi hyrde en studio med kök och tvättmaskin. Två restauranger inom hotellet. En gågata finns alldeles utanför hotellet.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack AnitaH2003
Omdömet skrevs 15 mars 2016

Hotellet var verkligen bra. Personalen var hjälpsam och rummen är utrustade med kök och tvättmaskin så att det går att ordna mycket själv. Bra frukostmöjligheter i byggnaden. Läget är perfekt och vi gick flera gånger mellan hotellet och waterfront. Poolområdet var fantastiskt.

Datum för vistelsen: mars 2016
3  Tack Karlsson82
Omdömet skrevs 4 februari 2016

Vi bodde i en lyxsvit på 138 kvm på 17e våningen med stor balkong och utsikt över stan och hamnen.
Lägenheten var välutrustad och städningen fungerade perfekt hela veckan. Receptionspersonalen mycket hjälpsam och garage finns i huset.
Rekommenderar varmt detta hotell!

Datum för vistelsen: januari 2016
2  Tack Britt S