Omdömet skrevs 17 februari 2017

Vi bodde in en toppenfin lägenhet med 2 sovrum och två badrum på 72 m" på 7:e våningen. På samma våningsplan fanns en härlig pool med solstolar! Bra kök med tvättmaskin, micro, vattenkokare m.m. Utmärkt städning!
Nära till Hop on/ hop of bussarnas hållplats efter (Longstreet) där du kan köpa bussbiljetterna samt biljetter till Taffelberget/linbanan upp och köper du dom i förväg så slipper du långa köer! Finns alltid taxi utanför hotellet. Vänlig service och två jättebra restauranger i bottenplanet. Ett hotell jag verkligen kan rekommendera!

Tips för att välja rum: Mycket prisvärt alternativ i Kapstaden så du får mycket för pengarna!
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
2  Tack Roffe B
Omdömet skrevs 7 december 2016 från mobil enhet

Ett centralt beläget hotell med trevlig personal och Security, som finns överallt. Vi hyrde en studio med kök och tvättmaskin. Två restauranger inom hotellet. En gågata finns alldeles utanför hotellet.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack AnitaH2003
Omdömet skrevs 15 mars 2016

Hotellet var verkligen bra. Personalen var hjälpsam och rummen är utrustade med kök och tvättmaskin så att det går att ordna mycket själv. Bra frukostmöjligheter i byggnaden. Läget är perfekt och vi gick flera gånger mellan hotellet och waterfront. Poolområdet var fantastiskt.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
3  Tack Karlsson82
Omdömet skrevs 4 februari 2016

Vi bodde i en lyxsvit på 138 kvm på 17e våningen med stor balkong och utsikt över stan och hamnen.
Lägenheten var välutrustad och städningen fungerade perfekt hela veckan. Receptionspersonalen mycket hjälpsam och garage finns i huset.
Rekommenderar varmt detta hotell!

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
2  Tack Britt S
Omdömet skrevs 17 januari 2015

Läget är fantastiskt centralt i stan, Allt du behöver finns Tvättmaskin kyl frys mm.
Städningen fungerar utmärkt Svimingpool finns och ett Gym
Närhet till nattliv shopping museum free walingtour är alldeles utanför dörren

• Bodde här: oktober 2014, reste ensam
2  Tack Reinhold_Sweden