Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (452)
Filtrera omdömen
452 resultat
Medlemsbetyg
203
179
54
7
9
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
203
179
54
7
9
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 452 omdömen
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Vi tyckte Hippo låg centralt i relation till det vi ville göra i Kapstaden. Vi hade bokat 4 nätter hemifrån 3 månader innan vi skulle åka. Vi skulle vara i Kastaden 10 nätter och hade tankar på att bo någon annanstans de andra nätterna men det slutade med att vi utöver en natt i Simons Town bodde 9 nätter på Hippo. Varför byta och med stor sannolikhet få något sämre.

Hotellet har ingen egen restaurang men i huset finns 3 st som alla var trevliga med god mat. Dessutom välbesökta. Frukosten får man vouchers till och kan äta på 5 olika ställen. Vouchern har ett värde av 90 rand vilket räckte de flesta dagarna.

Då vi delade upp vår vistelse i två omgångar fick vi använda två rum, 101 och 102. De hade fönstren mot baksidan så det var lugnt och tyst. Rummen var väldigt bra med ett pentry inkl mikrovågsugn och kylskåp/minibar, soffa, skrivbord och tv. Badrummet hade både badkar och dusch samt var ljust och fräscht. Wifi ingick och fungerade mycket bra. Det nådde och fungerade även i de 3 restaurangerna.
Personalen var trevlig och hjälpsam.

Jag kan fortsätta med superlativen men avslutar med att vi varmt kan rekommendera detta hotell.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Janne Å
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hippotique, Guest Relations Manager på Hippo Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2016
Google-översättning

Dear Valued Guest,

Thank you so much for your positive remarks and feedback regarding our Hotel. We are happy that you enjoyed your stay with us as well as the comforts of all the facilities available in the room.
We are also pleased you enjoyed the variety of breakfast options and the restaurant downstairs by the Hotel.
Also, thank you for complimenting on the staff for their friendliness! We strive to improve our customer service every day and work towards creating a more pleasant experience for our guests.

We hope to welcome you back again soon!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan

  • Bodde här: november 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hippotique, General Manager på Hippo Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hippotique, General Manager på Hippo Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 5 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hippotique, General Manager på Hippo Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Hippotique, General Manager på Hippo Boutique Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen