“Stort och bullrigt.”

Rankad som nr 11 av 1 297 Restauranger i Centrala Kapstaden
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Besökt NV 80 tidigare och då var det lugnare och lite avslappnat. Nu kändes det mer som en blandning mellan Las Vegas, skolmatsal och Tönnebro. Maten är dock mycket bra. Effektiviteten tR ibland död på upplevelsen.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Danne5701

Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Mycket bra steak house på övervåningen av ett köpcenter. Men det är en mycket bra och trevlig restaurang med kött dom inriktning. Priser och kvalitén är mycket bra.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Danne5701
Omdömet skrevs 20 december 2016

Jag åt hummern och den var fantastiskt god! Fick tips om att ta t-bone steak, resterna räcker sedan i tre dagar! Utmärkt service och bra priser

Datum för besöket: december 2016
Tack Yvonne W
Omdömet skrevs 20 december 2016 från mobil enhet

Vi beställde filé och sirloin on the bone och båda var grillade till perfektion och otroligt möra. Restaurangen ligger lite konstigt uppe på andra våningen i ett köpcentrum med låt dig inte stoppas av det. Beställ gärna bord i förväg för det är ett väldigt populärt ställe!

Datum för besöket: december 2016
Tack Niels S
Omdömet skrevs 27 oktober 2015

Av alla ställen vi åt på i Sydafrika tyckte vi alla sex att det här var den bästa! Synd bara att det är så hög ljudnivå inne i restaurangen. Försök få ett bord nära entrédörren!

Datum för besöket: oktober 2015
Tack MariaEngblom

Resenärer som tittade på NV-80 Grill & Bar tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt NV-80 Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!