Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (385)
Filtrera omdömen
385 resultat
Medlemsbetyg
191
154
28
8
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
191
154
28
8
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 385 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zee I, General Manager på Protea Hotel Cape Town North Wharf, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Bodde här: september 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zee I, General Manager på Protea Hotel Cape Town North Wharf, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

  • Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Zee I, General Manager på Protea Hotel Cape Town North Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GM-PHNW, General Manager på Protea Hotel Cape Town North Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GM-PHNW, General Manager på Protea Hotel Cape Town North Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen