Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 469)
Filtrera omdömen
2 469 resultat
Medlemsbetyg
1 400
758
188
71
52
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 400
758
188
71
52
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 2 469 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 4 dagar sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
The_Westin_Cape_Town, Manager på The Westin Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
The_Westin_Cape_Town, Manager på The Westin Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
The_Westin_Cape_Town, Manager på The Westin Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: maj 2017, reste i arbetet
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
The_Westin_Cape_Town, General Manager på The Westin Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
The_Westin_Cape_Town, Manager på The Westin Cape Town, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen