“Innovativ restaurang”

Rankad som nr 10 av 1 257 Restauranger i Centrala Kapstaden
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Detta är en restaurang för foodies som prioriterar innovativ matlagning. Maten serveras som tapas och det finns rätter som passar de flesta. Inredningen är cool och stämningen är lite småstökig, men charmig. Personalen är trevlig, uppmärksam och reagerar snabbt. Då de har två sittningar varje kväll så får man antingen välja en tidig eller en sen middag.

Tack Tomas N

Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera denna restaurang. Mycket bra och kunnig service, god mat.

Man beställer smårätter som sedan delar på. Alla rätter vi beställde var bra. Beef tartar och smoked beef var väldigt bra.

Man måste boka bord innan.

Tack Jonas E
Omdömet skrevs 26 november 2017

Personalen gav all uppmärksamhet till sina gäster och gjorde att man trivdes. God, rolig mat som var annorlunda

Tack SandraB4138
Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Vissa säger överskattat men jag bara älskar. Lokalen supercool med öppet kök, maten i stor tapas storlek, och sicken mat! Personliga favoriter var Tuna tatakiki och Panchetta virad kalvbräss. Som Göteborgska Toso men på riktigt och smått perfekt.

Tack Pelle E
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Inget och klaga på, men rätterna gav ingen större upplevelse med de förväntningar man har på ett ställe som man måste boka bord i månader på. Bra marknadsfört.

Tack Tomas W

Resenärer som tittade på The Pot Luck Club tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt The Pot Luck Club? Berätta vad du tyckte!