“Inte värt priset!”

Rankad som nr 103 av 1 297 Restauranger i Centrala Kapstaden
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Läget är fantastiskt, sitta ute på terassen och njuta av havet! Maten är ingen större upplevelse, det kostar mer än det smakar. Jag åt en skaldjurspasta, har ätit bättre till billigare pris. Servicen var ingen höjdare heller! Besvikna!

Tack Beppan49
HarbourHouseG, Guest Relations Manager på Harbour House - Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2018

Dear Beppan,

thank you for your great rating and sharing your feedback.

We appreciate you taking the time to write about your experience with us.

Benjamin and the Harbour House Team

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Vi var här på middag och möttes av en rörig miljö med för många bord på liten yta och för få i personalen för att hinna med. Maten var även den under all kritik. Upplevelsen kändes turistig och stressad.

Tack Sofia Å

Dear Sofia,

it saddens us that amongst so many outstanding reviews from our guests you had such a different and unsatisfying experience. We are constantly working at further improving our product and hope that we are able to serve you again when you are back in Cape Town.

Benjamin and the Harbour House Team

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Maten var god men det som utmärkte sig var den goda servicen. Maten kom in snabbt och köttet var mört och bra tillagat.

Tack Lena F
Omdömet skrevs 18 december 2017

Vi hade inte bokat bord men vi var endast
två personer.
Det här är en populär restaurang, några
hade bokat hemifrån innan resan!
Vi åt Seafood Selection, som innehöll
olika skaldjur och olika fisksorter med
goda såser till och pommes.
Till det ett underbart vin som vi fick hjälp
att välja.
Denna rätt måste man vara två för att beställa!
För en sådan här fantastisk kväll med under-
bar mat, dryck och mycket god service, härlig
miljö, var det mycket prisvärt!
Om ni vill njuta lite extra och äta riktigt gott,
är den här restaurangen ett mycket bra val!!

Tack Kerstin E
HarbourHouseG, Community Manager på Harbour House - Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2017

We are so glad you had an awesome experience! We cant wait to have you back.

Omdömet skrevs 16 december 2017 från mobil enhet

Restaurang med utsikt och romantisk atmosfär. Här skall man äta fisk och skaldjur. Mycket gott och prisvärt. Bra service.

Tack Staffan L

Thank you for the great review, we cant wait to welcome you back again!

Resenärer som tittade på Harbour House - Waterfront tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Harbour House - Waterfront? Berätta vad du tyckte!