“Fine dining”

Kök: Europeiskt, Modernt
Bra för: Barhäng, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs december 6 2016

För svensk som som ibland betalar Stockholmspriser på restaurang så är det ju spännade att få prova fine dining med en helt annan prisbild. Även om det inte är så billigt med Sydafrika-mått. Miljön exklusiv, vacker, men så mycket utsikt var det inte.
Vi valde avsmakningsmeny. Fantastik soppa, mycket god förrätt (Klipfish Carpaccio bl a) med många men matchande smaker. Huvudrätt mycket god, men dessert inte riktigt på samma nivå enligt min smak, en stor Chokladfondant. Allt till största belåtenhet fram till att servitören närmast uppmanade oss att beställa notan. Så sent var det inte, och störande hade vi definitivt inte varit. Så just detta var inte första klass, fram tills dess var servicen mycket bra.

Tack lazze51

Omdömet skrevs november 1 2015 från mobil enhet

Förstklassig restaurang med underbar personal!
Härlig soft miljö med pianomusik. Underbart god mat både för öga och gom. Toppenservice med personal som gör sitt yttersta för att vi ska få njuta en helkväll. Hit återvänder vi med glädje. Kan varm rekommendera ett besök här.

Tack ChrissyPet
Omdömet skrevs oktober 29 2015 från mobil enhet

Restaurang med stil och klass! Maten var fantastisk för både mun och öga! Supertrevlig personal! Hit återvänder vi gärna!

Tack FilippaPeterson
Omdömet skrevs mars 20 2015

Bra service, riktigt god mat vacker mat! Ingen jätte stor meny och det innebär att de som finns att välja på håller riktigt bra nivå! En lugn restaurang med supermat!

Tack Lispetagh
Mike_Vroom, General Manager på Dash Restaurant & Bar, svarade på det här omdömetSvarade mars 23 2015

Dear Lispetagh,

Thank you for your lovely review after your recent visit to Dash Restaurant. We are glad to read that you enjoyed your dining experience with us.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,

Mike Vroom

Omdömet skrevs november 15 2014 från mobil enhet

Vi poppade in på lunch och var helt ensamma i restaurangen. Tog förrätt som var sallad, samt enkel lunchrätt. Fick vänta i evigheter på våra sallader ??? Och sedan ännu längre på räkmacka och lamburgare. Varför? Dyrt vatten, servitrisen öppnade ny trots att vi inte bett om det. Annars vänlig personal och trevlig miljö. Lite överprisat för nivå på lunchmaten, men fina råvaror.

Tack skvattram

Resenärer som tittade på Dash Restaurant & Bar tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Dash Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!