“Kvarters restaurang av bästa klass.”
Omdöme om La Boheme

La Boheme
Rankad som nr 35 av 1 105 Restauranger i Centrala Kapstaden
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Kvarters restaurang av bästa klass. Här är det mesta bra. Priserna, maten , vinerna och personalen. Finns inga ursäkter att inte pröva.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Danne5701

Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Vi åt trerätters med tillhörande vin och blev mycket nöjda! Fisken var helt perfekt och köttet likaså. Jättetrevlig liten restaurang med vänlig personal. Supernöjda.

Datum för besöket: januari 2020
Tack isabellal723
Omdömet skrevs 21 februari 2019 från mobil enhet

Goda tapas Ostrich och Musslor super goda. Lite stokig ställe och tapasmenyn var lite udda och menyn i helhet lite ”vanilla” men väl värt ett besök

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack 641juneb
Omdömet skrevs 31 januari 2019

Denna restaurang kan rekommenderas varmt till både lunch och middag. Vi var här tre gånger under de fyra dagar vi var i Kapstaden. Kan inte få bättre råvaror, smakkombinationer och service. Vinerna håller hög klass, provade även att äta på Hussar grill (också bra) men inte helt i klass med La Boheme.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Marco F
Omdömet skrevs 1 januari 2019 från mobil enhet

Katastrof. Hade bokat fyrarätters nyårsmeny som var förbetalda. Maten höll god standard, men serveringen var under all kritik. Fick inte vårt vin, avsaknad av bestick. Allmänt rörigt. Vid betalning hade ingen koll på att vi betalt maten i förskott. Detta blev inte den avslutning på året som vi hoppats.

Datum för besöket: december 2018
Tack globbetrotterLund1

Resenärer som tittade på La Boheme tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt La Boheme? Berätta vad du tyckte!