“Perfekt kvarterskrog.”

Rankad som nr 38 av 1 297 Restauranger i Centrala Kapstaden
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Bra och trevlig bistro i Sea point. Stora och goda tapas portioner, liten men bra meny. Mycket prisvärt. Trångt bullrigt men mysigt.

Tack Danne5701

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Efter tio bra dagar med bra mat var vi överens: detta var bäst av mycket bra. Visst finns det flottare inredning men lägger man till faktorn prisvärdhet är detta bäst. Tips från oss: soringbok med peppar utsökt, ta medium rare. Curryn mycket bra. Tapas prisvärda för 65 rand - räcker som förrätt med en. Både levern, sardinener och fyrkanter grissida utsökta. Efterrätt som kahluha tiramisu perfekt. Trevlig service också.

Tack NNos
Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Carpaccio, kycklingrullader, file med svamprisotto. Allt var väldigt gott. Trevlig värdinna med skön stil.

Tack Dondomillo
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Ganska liten meny, men det funkade.
Goda viner och mycket personal som var snabbt framme. Köket hyggligt bra.

Tack Curt B
Omdömet skrevs 3 mars 2017 från mobil enhet

Lokalen är enkel och ser inte så lockande ut kanske men vi fick fantastisk service och mycket god mat. Det finns en trerättersmeny till fast pris men vi valde ur den andra menyn. Vi fick mycket god anka respektive fisk. Vällagat och smakrikt. Det blev en fin kväll!

1  Tack Hagestad

Resenärer som tittade på La Boheme tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt La Boheme? Berätta vad du tyckte!