“Bäst”

Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt!!!!!!!
Boka bord och upplev denna restaurang kan inte göra någon besviken.
Testa 5 rätters avsmakningsmeny, en del av rätterna längtar man efter igen redan när man avslutat dem. Enda minuset för vår del var att det var för mycket bubbelviner men de funkade till de rätter som de var till.

Tack StefanK3460

Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Åt deras 6 rätters avsmakningsmeny kunde välja lite olika rätter inom varje del så frun och jag valde lite olika så blev ca en 10 rätters meny , maten var god valde till vin paketet så man fick olika viner till varje rätt, fick sitta i ett rum med bara 4 bord med öppen eld i en kamin , lugnt och skönt samt vår Servitör Trevor tog väldigt bra hand om oss och förklarade hur det skulle gå till väldigt duktig, och servicen var jättebra . Kan rekommenderas

Tack Tord T
Omdömet skrevs 30 november 2016

Jag kommer inte att glömma min födelsedagsmiddag på La Mouette I Kapstaden. Suverän mat och mycket goda viner. Professionell personal. rekomenderas

Tack KerstinH175
Omdömet skrevs 28 februari 2016

Toppenbra restaurang i Kapstaden.
Trevlig personal och utmärkt service.
Vi åt inte avsmakningsmenyn, utan a la carte.
Allt smakade mycket bra.
Bästa förrätten var sprinbock med lökspagetti.
Bästa varmrätten var anka på olika sätt och då främst den confiterade som därefter friterat...

1  Tack Mattias A
Omdömet skrevs 18 januari 2016

Vi åt deras omtalade avsmakningsmeny med vinpaket. Sex rätter och tillhörande viner skulle ju kunna vara hur bra som helst men det var det inte. Det bästa var delar av den första förrätten, sedan blev det bara sämre. Maten och vinet passade inte speciellt bra ihop. Rätterna var så små att man knappast han testa dem innan de var slut. Okej att det är 6 rätter men åtminstone huvudrätten kunde ju vara lite större. Serveringspersonalen var okunnig och visste ingenting, utan kunde bara tala om vad det var för rätt och det lät väldigt inövat. Vi frågade om ett vin och personalen kunde inte svara utan hämtade flaskan och lät oss själva läsa på flaskan.
Lägg pengarna någon annanstans så slipper du bli besviken.

1  Tack Martin-the-swede

Resenärer som tittade på La Mouette Restaurant tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt La Mouette Restaurant? Berätta vad du tyckte!