Öppet i dag: 09:00 - 18:00

från 34,38 US$
från 45,05 US$
från 34,38 US$
Omdömet skrevs 15 januari 2020 från mobil enhet

Hoppa på och hoppa av när du vill, plugga in hörlurar och välj språk för guidning. Fantastisk rundtur mycket sevärt och bra pris. Kan verkligen rekommendera rundturen där man själv bestämmer när och var man vill kliva på och av och på. Biljetten gäller hela dagen. Finnes även flerdagars som ger ytterligare rabatter på akvariet och båtrundturer.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack lillernst
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Många olika turer och många intressanta stop.
Vi åkte röd och blå tur.
Vi hoppas av vid kåkstäderna -en jätteintressant upplevelse med guide. Hade vi haft kläm på att den botaniska trädgården har uppträden på söndagar med picknick hade vi självklart hoppat av här. Besöket på vingårdarna var populärt.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack carinab840
Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

Rundtursbussen är ett sätt att snabbt få en överblick av staden. Vi utnyttjade ”hop on hop off” en gång nära Green Market. Vi promenerade få upp till Bo Kap och därefter en tur på Green Market för att handla souvenirer. Lite sparsmakad information i lurarna ibland, mer på rubriknivå. Helhetsbedömningen är ändå att turen är bra.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack fasanen11
Omdömet skrevs 31 mars 2019 från mobil enhet

Man får se mycket genom att åka dessa bussar, kan höra även på svenska i bussarna vad de säger. Man kan hoppa av och på vart man vill. Väldigt smidigt sätt att se större delen av Kapstaden. Missa inte botaniska trädgården!

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack piahakansson
Omdömet skrevs 17 mars 2019

Ganska OK sightseeing på många språk, ingen wow upplevelse men en bra introduktion. Har du klivit av en gång på ett ställe och tycker det är bra och kanske vill åka tillbaka för att se mer så måste man åka hela rundan igen.

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack kickin2017