“Intressant upplevelse”

Kök: Afrikanskt
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs mars 15 2016 från mobil enhet

Meny med 14 rätter där du får testa dig igenom kontinenten Afrika.
Maten var god och vällagad enligt våra svenska mått. Trevligt ställe med underhållning, dock med enbart turister som matgäster. Men klart värt ett besök för att testa olika matkulturer. Pris: ca R1800 mat inklusive dryck för 4 pers.

1  Tack Kwellberg

Omdömet skrevs januari 17 2016

En "turistrestaurang", ja absolut men samtidigt väldigt trevlig och med god mat. Det är en fast menu med ca 15 rätter och det är precis lagom mycket. Maten är väldigt vällagad och spännande och den kommer ifrån hela Afrika. Under hela middagen är det uppträde vid borden från och till. Vi deltog i "trumsessionen" innan maten och det var ganska kul. Har ni en kväll över i Kapstaden är det absolut värt ett besök här.

1  Tack Annika B
Omdömet skrevs januari 6 2016

Härlig restaurang med god mat och underbar underhållning. Här får du se på afrikansk dans medans du äter utsökt mat. Besök detta ställe!

Tack Ulf-Stockholm
Omdömet skrevs oktober 22 2015

Det här är en riktig turistrestaurant med en kavalkad av Afrikanska rätter som serveras lite väl mekaniskt och lite som ett löpande band. Musik, dans och sång vid borden medan man äter var trevligt men gjorde att alla försök att prata med varandra försvårades. Mat och service var överlag medelmåttig men kul ändå att få testa lite olika rätter och uppleva lite afrikansk kultur.

Tack Anders_Kiruna_Sweden
Omdömet skrevs november 23 2014

En fantastisk kväll med god mat i en mysig atmosfär, med trevlig underhållning och ansiktsmålning. Vi var en grupp på 110 personer och all service var klockren. Maten kom in på borden i en bra takt och var vällagad. Väl värt ett besök.

• Atmosfär
Tack Mona61Kiruna

Resenärer som tittade på Gold Restaurant tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Gold Restaurant? Berätta vad du tyckte!