“Allt var bra”

Rankad som nr 165 av 1 299 Restauranger i Centrala Kapstaden
Bra för: Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Vi fick rekommendationen från en cool taxichaufför som sa: högsta kvalitet och schyssta priser men dålig service... Vi upptäckte han hade två rätt och ett fel: Joy som serverade oss båda gångerna var superbra! Så tre bra saker! Vad äta? Vi testade seafood platter som var för två men räckte bra för tre. Portugisiska musslorna supergoda. Och en i sällskapet testade abalon som är en extremt exklusiv rätt och enligt uppgift mest prisvärd där i hela stan och kanske i världen. Skalet klätt i pärlemor fick vi med oss.

Datum för besöket: januari 2018
Tack NNos

Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

En resturang som lokalbefolkningen rekommenderade som ett måste. Lite snårigt att hitta hit. Haft sin verksamhet på samma ställe i 27 år!
Beställde skaldjursplattor - mycket gott! Grillade pilgrimsmusslor, räkor, kräftor, hummer, bläckfisk - ljuvligt gott. Bra service.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Maria J
Omdömet skrevs 16 april 2016

Restaurangen ligger i hamnen, och man måste passera gaten med vakt. Mysigt ställe med många av värdens flaggor uppsatta i taket.
Fisk och skaldjur, välj din egen levande hummer i tanken och få den tillrättad enligt ditt önskemål. Bra och snabb service. Med dagens växelkurs Rand/Krona äter och dricker man gott under 250 kr per person, mums!

Datum för besöket: mars 2016
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 4 februari 2016

Vi hade aldrig hittat denna pärla utan rekommendation från vårt hotell.
Hit återvänder vi gärna och rekommenderar alla skaldjursälskare denna restaurang.

Datum för besöket: januari 2016
Tack Ingrid E
Omdömet skrevs 10 januari 2016 från mobil enhet

Klart värt att åka hit och äta
Ligger i gamla hamnen 10 min taxi från Kapstaden Waterfront
Finns bara denna restaurang här men folk vallfärdar hit, och det förstår man när man varit här, boka om du vill ha bord
Här äter man mat från havet
Skaldjursfatet var väldigt gott
Prisbild som allt annat i Sydafrika.. billigt
Trevlig skotsk personal
En riktigt trevlig kväll

Datum för besöket: januari 2016
Tack stefan z

Resenärer som tittade på Panama Jacks tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Panama Jacks? Berätta vad du tyckte!