“Unik resturang i hamnen”
Omdöme om Panama Jacks

Panama Jacks
Rankad som nr 84 av 1 202 Restauranger i Centrala Kapstaden
Bra för: Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs januari 29 2017 från mobil enhet

En resturang som lokalbefolkningen rekommenderade som ett måste. Lite snårigt att hitta hit. Haft sin verksamhet på samma ställe i 27 år!
Beställde skaldjursplattor - mycket gott! Grillade pilgrimsmusslor, räkor, kräftor, hummer, bläckfisk - ljuvligt gott. Bra service.

Tack Maria J

Omdömet skrevs april 16 2016

Restaurangen ligger i hamnen, och man måste passera gaten med vakt. Mysigt ställe med många av värdens flaggor uppsatta i taket.
Fisk och skaldjur, välj din egen levande hummer i tanken och få den tillrättad enligt ditt önskemål. Bra och snabb service. Med dagens växelkurs Rand/Krona äter och dricker man gott under 250 kr per person, mums!

Tack Stefan H
Omdömet skrevs februari 4 2016

Vi hade aldrig hittat denna pärla utan rekommendation från vårt hotell.
Hit återvänder vi gärna och rekommenderar alla skaldjursälskare denna restaurang.

Tack Ingrid E
Omdömet skrevs januari 10 2016 från mobil enhet

Klart värt att åka hit och äta
Ligger i gamla hamnen 10 min taxi från Kapstaden Waterfront
Finns bara denna restaurang här men folk vallfärdar hit, och det förstår man när man varit här, boka om du vill ha bord
Här äter man mat från havet
Skaldjursfatet var väldigt gott
Prisbild som allt annat i Sydafrika.. billigt
Trevlig skotsk personal
En riktigt trevlig kväll

Tack stefan z
Omdömet skrevs mars 6 2015 från mobil enhet

Skaldjuren var ok m hade förväntat mig mer då jag hört så mycket om restaurangen. Miljön var också ok.

Tack Malin I

Resenärer som tittade på Panama Jacks tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Panama Jacks? Berätta vad du tyckte!