“Bra mat till bra pris ”
Omdöme om Fork Restaurant

Fork Restaurant
Rankad som nr 11 av 1 288 Restauranger i Centrala Kapstaden
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig och kunnig personal som såg till att det alltid fanns något i våra glas eller på våra tallrikar.
Ett bra sett att prova olika maträtter!
Vi rekommenderar stället för er som vill ha en trevlig kväll med många olika smårätter och gott vin

Tack Fredrik J

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade en mycket trevlig kväll, allt vi beställde smakade fantastiskt. Rätterna kom i smakbitsportioner, hela tiden varma och nytillagade. Även servicen var mycket bra!

Tack Camper90392
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Kom in i en varm lokal.
Det fanns bara bord kvar ute på balkongen. Härligt väder och hörde livet på gatan nedanför. Mycket goda tapas, vi beställde in tre var och delade på. Värt att besöka om du gillar tapas.

Tack FredrikH586
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Hade kanske för höga förväntningar efter att ha läst om restaurangen på Tripadvisor. Tycker inte att The Fork är värd det höga betyget. Visst, maten var god men rätterna väldigt små för att vara tapas. Tror inte jag kommer tillbaka.

Tack PappaHaj
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Detta är ett tapas ställe min två tapas per person rekommenderas. Vi tog tuna, kudo (biff),
Calamari och getost. Allt mycket bra. Eftersom det var så gott beställde vi in en assorted Plate of cured meat and cheese. Den liknade mest en italiensk antipasto helt ok men inte alls samma wow känsla.

Tack Martiniulf

Resenärer som tittade på Fork Restaurant tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Fork Restaurant? Berätta vad du tyckte!