“Mycket mycket nöjda”

Sevruga Restaurant
Rankad som nr 159 av 1 299 Restauranger i Centrala Kapstaden
Kök: Sushi
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat bord trots lågsäsong. Vi var 4 personer och vi var alla mycket nöjda. Tre av oss åt kingklipp med lobster vilket vi fick rekommenderat. Rena och fina smaker som matchade riktigt riktigt bra. God Chardonnay till det och efterrätter med finess. Vi var verkligen nöjda. Det var vår dyraste nota hittills men ändå prisvärt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack annkron

Omdömet skrevs 6 februari 2017

En trevlig restaurang med bra service och god mat dock utan att imponera. Vi åt en förrätt med räkor krabba och avokado till förrätt och sesampanerad grillad tonfisk med asiatiska grönsaker till huvudrätt. Båda rätterna från deras speciallista. Det var gott men inte utöver det vanliga. Om vi går dit igen kanske jag skulle satsa på deras sushi som såg väldigt bra ut.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Jesper333
Omdömet skrevs 6 februari 2017

Trevlig restaurang med god service och bra mat och fantastiska ostron. Onödigt stora portioner. Lite trist att hamna längst in i restaurangen, så man bör boka bord.

Datum för besöket: januari 2017
Tack AnnH2100
Omdömet skrevs 25 januari 2017

På Sevruga kan du äta underbara fisk- och skaldjursrätter, men de har också kött och japansk mat. Väldigt prisvärt. Serviceminded personal som kan tipsa om olika utflykter.
Ligger i Waterfront där du har många restauranger att välja mellan

Datum för besöket: januari 2017
Tack AgnetaM52
Omdömet skrevs 14 december 2016

Sevruga är en modern, fräsch restaurang vid Victoria Wharf i Kapstadens hamn, Restaurangen består av ett stort tält med skjutdörrar i glas. Upphöjt snyggt trägolv. Lyxig interiör med moderna bord och stolar plus vita linnedukar och dito servetter. Stiligt. Vi åt en lunch här bestående av sushi ( 8+6 bitar ), vatten och öl. Sushin var mycket god. Serveringen var påpasslig och utmärkt. Kostnad 176 rand. Billigt. Rekommenderas både för luncher och middagar. Boka bord.

Datum för besöket: november 2016
Tack JEEngkvist

Resenärer som tittade på Sevruga Restaurant tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Sevruga Restaurant? Berätta vad du tyckte!