“Enkelt steakhouse”

Kök: Steakhouse, Bar, Grill
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 30 december 2016 från mobil enhet

Enkelt steakhouse, ser inte mycket utifrån utsidan. Restaurangen är familjär och serverar fantastiskt kött till vettiga priser. Man får bra hjälp av kyparen för hur köttet ska serveras och till vilken grad av grillning. Själv åt jag pepparstek på filé, en av de bättre jag ätit.
Vi var ett större sällskap om 10 personer och vi fick bekymmer med taxi tillbaka. Personalen från restaurangen hjälpte oss med stort leende på läpparna.
Klart värt ett besök.

Datum för besöket: december 2016
Tack Sola_i_Karlstad71

Omdömet skrevs 24 februari 2016

Utifrån ser denna restaurang inte alls märkvärdig ut och hade vi inte fått den rekommenderad är jag tveksam till om vi hade gått in. Väl inne möts man av trängsel i en form av rustik pubmiljö med väldigt blandad publik, allt från familjer till grabbgäng.

Servicen är varm och vänlig och köttet alldeles utmärkt tillagat, rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2016
Tack 30cecilia_
Omdömet skrevs 21 februari 2016 från mobil enhet

Möra, stora köttbitar, tillagade helt efter önskemål. Härlig restaurang men supertrevlig personal. Supergott! Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2016
Tack Xpyr
Omdömet skrevs 21 januari 2015

Trevlig avspänd atmosfär och fantastiska stekar! Ligger lite undangömt och opretantiöst men maten och servicen är i framkant.

Datum för besöket: december 2014
Tack Naffats68
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 10 september 2014 från mobil enhet

Besökte i augusti 2013, men har varit där många andra gånger och jag ser till att besöka den här restaurangen varje gång jag är i Kapstaden. Personalen är fantastisk, härlig avslappnad atmosfär och de mest utsökta biffar.

1  Tack Aliciakm07

Resenärer som tittade på Nelson's Eye tittade också på

Centrala Kapstaden, Cape Town

Besökt Nelson's Eye? Berätta vad du tyckte!