POD Camps Bay(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 320 US$/natt.

Atlanticview Cape Town Boutique Hotel(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 268 US$/natt.

The Bay Hotel(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
Trip.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

3 On Camps Bay Boutique Hotel(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Beachside(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
The Place on the Bay(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 96 US$/natt.

South Beach Camps Bay(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 201 US$/natt.

Cape View Clifton(Clifton)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Camps Bay Retreat(Camps Bay)(Mycket prisvärt!)
1 7401 741 av 1 741 omdömen
En användare från eurosun.de