“Fisk o skaldjur OK men över skattat”
Omdöme om Braza

Braza
Rankad som nr 2 av 19 Restauranger i S:T Lucia
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

gott men inte fantastiskt, högre priser än andra rest i närheten, balkong lockar men väger inte upp maten

Tack Eva A

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Vi fick mycket bra och trevlig service. Två av oss åt goda grillspett och övriga var också nöjda med sina val. Kändes ganska nytt och fräscht.

Tack Anneli K
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Åt två kvällar på detta trevliga ställe, vilket inte gjorde oss besvikna. Snabb och trevlig service. Åt en supergod förrätt med räkor i krämig stark sås. Till huvudrätt åt vi hängande spett med kött och tillbehör, riktigt gott!! Rekommenderar detta ställe!

Tack Matt2415
Omdömet skrevs 26 januari 2017

Vi var i St Lucia 5 nätter och detta var den bästa restaurangen vi var på under den tiden, en av två ställen som fick ett återbesök av oss. Det var lika god och vällagad mat på lunchen som det var på middagen.
Testa gärna deras större hängande grillspett, dem var perfekta!
Bra personal som var uppmärksamma och mycket servicevänliga.
Snabb service för att vara i Sydafrika, vilket vi inte insåg då utan upptäckte senare.

Tack Fam_Petersson
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Vi åt vår nyårsmiddag här. Champagne/bubbel var tyvärr slut. Tillskillnad från de flesta andra ställen så gick det snabbt att få maten här. Vår servitris upplevdes lite stressad men var vänlig och hjälpsam. Maten var bra. Åt hummerplatå som var ok. Hummern var tyvärr dränkt i sås vilket tog bort smaken av hummern.Efterrätten, chokladkaka var mycket god, perfekt rinnig i mitten. Sammanfattningsvis helt ok.

Tack Rebecca L

Resenärer som tittade på Braza tittade också på

S:T Lucia, KwaZulu-Natal

Besökt Braza? Berätta vad du tyckte!