Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Oyster box inte bara ligger fantastiskt med havet inom 100 m och ett vackert fyrtorn. Underbara rum, spektakulär konst(afrikanska målningar) mycket bra service av personal väldigt vackert klädda. Mycket bra mat; fin frukost buffé och även middagsbufféer. En höjdpunkt är deras eftermiddags té.
Vacker bar i röda färger . Över huvudtaget är deras färgsättning vacker och spännande.
Enda svagheten är att WiFi är av dålig kapacitet !

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Michael T
OBumhlangaRocks, General Manager på The Oyster Box, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2018

Kära gäst,

Tack för att du tog dig tid att skicka din recension efter din vistelse hos oss på The Oyster Box. Jag är mycket glad att du njöt av dig, särskilt den utmärkta servicen och utsökt mat. Tack för din återkoppling om den nedslående Wi-Fi som vi har tagit upp med vår IT-avdelning.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Oyster box är ett lyxhotell med en härlig miljö precis vid havet. Vi såg delfiner simma förbi varje dag. Se till att boka rum med havsutsikt! I stort sett hela hotellet, restaurangerna och poolområdet är rökfritt. Rökarna är hänvisade till en bar med stängda dörrar. Under de 6 dygn vi bodde där kände vi aldrig minsta röklukt, underbart! Ytterligare en bra detalj är att ingen bokning av solsängar förekommer. Man äter sin frukost (utmärkt sådan) i lugn och ro och sedan går man till poolområdet och där fanns det alltid lediga platser. Ofta kom personalen och bjöd på kanelbullar/munkar/frukt vid poolen. Vatten är gratis och bara att hämta. Hotellet serverar afternoon tea som är väldigt trevligt. Vill man shoppa så erbjuds gratis transfer till en stor mall (gateway) i närheten.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 206marina
OBumhlangaRocks, General Manager på The Oyster Box, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Kära gäst,

Jag är glad att du haft den rökfria miljön på hotellet och haft grundligt poolområdet efter frukost.

Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Otroligt ställe, fantastisk läge och otroligt fina och bekväma rum. Personalen är trevliga och hjälpsamma. Om man gillar att springa så finns det möjlighet att springa längst stranden som ligger några meter ifrån hotellet. Frukosten är den mest fantastiska man kan tänka sig. Har man tur så får man se apor som försöker sno frukt vid frukosten.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Ehsan J
OBumhlangaRocks, General Manager på The Oyster Box, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Kära gäst,

Tack för att du tog dig tid att skicka dina kommentarer efter din vistelse hos oss på The Oyster Box.
Jag är glad att läsa att du njöt av dig, särskilt de läckra frukostarna och strandpromenaden med utsikt över havet.

Omdömet skrevs 7 april 2017

Små apor på taket,delfiner i indiska oceanen, underbar service, fantastisk mat, allt överträffade våra högt ställda förväntningar. Om man hade ett önskemål, så möttes man alltid av ett leende och ingenting var omöjligt. En fantastisk upplevelse som gör att vi vill bo där igen snart.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Peter T
OBumhlangaRocks, General Manager på The Oyster Box, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post your comments, the contents of which have been noted.

I look forward to welcoming you back for another enjoyable stay at The Oyster Box.

Kind regards,

General manager

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Kanske det bästa hotell vi bott på. Allt ifrån det proffessionella bemötandet hela tiden, till maten, utbudet och den vackra miljön. Vackert och behagligt spa, fina rum, sköna sängar, god frukost med champagne och en bedårande vy över havet och fyren. Lite små apor vid frukosten, men de var ganska oförargliga. Här kunde vi lätt ha stannat en månad. Rekommenderar gärna hotellet till alla som funderar på att åka till Sydafrika.

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack kakananno
OBumhlangaRocks, General Manager på The Oyster Box, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your review, the contents of which have been noted.

I look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,