Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (465)
Filtrera omdömen
465 resultat
Medlemsbetyg
99
219
96
34
17
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
99
219
96
34
17
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 465 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Holiday Inn E, General Manager på Holiday Inn Express Durban - Umhlanga, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Holiday Inn E, General Manager på Holiday Inn Express Durban - Umhlanga, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Holiday Inn E, General Manager på Holiday Inn Express Durban - Umhlanga, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Holiday Inn E, General Manager på Holiday Inn Express Durban - Umhlanga, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juni 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Holiday Inn E, General Manager på Holiday Inn Express Durban - Umhlanga, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen