“Auktoriserad revisor”

Rankad som nr 1 av 31 Restauranger i Newlands
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 27 oktober 2016 från mobil enhet

Restaurangen får en svag trea likaså maten som serverades. Vi kom till restaurangen kl. 20. Min kollega beställde avsmakningsmeny och jag beställde förrätt och ankbröst. Min förrätt kom relativt snabbt men min huvudrätt serverades först efter 1.5 timmar. Enligt servitören skulle jag inte få min mat innan min kollega fick sin huvudrätt. Där satt jag vid bordet utan mat i 1.5 tim medans mitt sällskap fick sina smårätter under tiden. När huvudrätten väl serverades kl. 22 försvann min hungerkänsl a helt. Vi fick även en dryg servitör med otrevlig attityd. Hela tiden undrade vi om vad vi egentligen åt. Vi hade svårt att identifiera ingredienserna i maten. Smakerna blandades vilt, mycket sötma i kombination med annat. Ankbröstet var fettigt, kombination med sött smak fungerade inte väl. Hela kvällen var rörig, servitörerna blandade ihop våra rätter och vinet serverades i fel ordning. Beställ inte testmeny och annan maträtt samtidigt då det kommer att förstöra er.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Orasje

Omdömet skrevs 20 mars 2015

Denna restaurang ligger lite utanför centrum så ni får ta taxi dit. Vi åt en 7-rätters meny med vinpaket till. Det var en riktigt trevlig middag med en väldigt speciell och överraskande avslutning som vi aldrig varit med om tidigare. Efter att alla rätter serverats så kom de in med en bonusrätt. Rätten såg ut precis som en av förrätterna och vi tänkte att nu måste han ha gått till fel bord. Men det visade sig att de hade gjort en extra efterrätt som såg exakt lika ut som förrätten!! Det var riktigt imponerande och ett perfekt "pricken över i:et".

Datum för besöket: februari 2015
Tack Lispetagh
Omdömet skrevs 1 november 2014 från mobil enhet

Maten på Myoga var mycket smaklig. Vi var en större grupp där flertalet tog 5 rättersmenyn med vinpaket. Gott och mycket prisvärt. Vi hade lite svårt att hitta fram då det inte finns någon skylt utanför. Restauranen ligger inne på hotell Vineyard vilket inte var självklart för oss. restaurangen borde lägga till den info på tripadvisor.

Tack Jarner
Omdömet skrevs 7 april 2014

En liten bit utanför City finns denna charmiga restaurang. Vi beställde en 7-rätters avsmakningsmeny med matchande viner och allt, inklusive vinerna, var verkligen top-class. Kan verkligen rekommenderas samtidigt som det är mycket prisvärt. Bemötandet och servicen var också den bästa med bra beskrivningar av mat och vin. En minnesvärd middag.

Datum för besöket: februari 2014
Tack RolfandMarg
Omdömet skrevs 19 december 2012

Besökte restaurangen Myoga i december 2012.
Pris inklusive vinpaket 460 rand-Fyndpris.
Maten, vinet och servicen i toppklass.
Min dotter och pojkvän utnyttjade även hotellet (Vineyard) och det var också toppen.
Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2012
Tack kapstaden

Resenärer som tittade på Myoga tittade också på

Cape Town, Western Cape

Centrala Kapstaden, Cape Town
Rondebosch, Cape Town

Besökt Myoga? Berätta vad du tyckte!