Omdömet skrevs 15 oktober 2016 från mobil enhet

Vi njöt av ett fint rum med havsutsikt (rum 56), jättebra service och en suverän frukost. Men söker du ett lyxhotell har du kommit fel. Men mysigt med supertrevliga anställda. Rekommenderar detta för 1-2nätter i port Elizabeth

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Martin J
Shandre M, General Manager på Kelway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2016

Thank you for taking the time to review our hotel.
We are busy with renovations of our 4 star bedrooms and will ad the new photos as soon as it is done.

Omdömet skrevs 10 februari 2016

Vi kom på kvällen direkt från flygplatsen och fick parkering rakt utanför entrén- perfekt! Snabb incheckning och hjälp med bagaget. Rummen motsvarade våra förväntningar, inget lyx men rent och snyggt. Vi åt en ok middag i restaurangen, men frukosten var medioker.

• Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Tack Britt S
Shandre M, General Manager på Kelway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2016

Thank you for the review, much appreciated :-)

Omdömet skrevs 8 januari 2016 från mobil enhet

Fantastisk utsikt över bukten från restaurang och bar
Restaurangen lämnar mer att önska
Rummen lite slitna och badrummet väldigt litet, Safe finns och balkong eller terass med bord och stolar
Liten pool med 4 solstolar
En del restaurangen i närheten men lite shopping

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack stefan z
Shandre M, General Manager på Kelway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2016

Thank you for taking the time to review our hotel

Omdömet skrevs 2 januari 2016 från mobil enhet

Kelway är inget lyxhotell men ligger bra bredvid stranden. Militärbasen intill gör att det känns extra tryggt. När jag gjort rent luftfiltren i aircondition fungerade den rätt bra. Säkerheten verkar något lägre än på andra hotell vi varit på men igen med militärbasen intill så kanske inte det behövs. De anställda är väldigt glada och trevliga och är mån om hotellet och vår trivsel. För ett högre betyg skulle hotellet behöva rustas upp. Heltäckningsmattorna har passerat bäst före datum och badrummen skulle behöva fixas till. Duschmunstyckena var helt enkelt bedrövliga. Stort plus för den fina frukosten. Havsutsikt från restaurant med bar!

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Bengt F

Thank you for taking the time to review our hotel

Omdömet skrevs 11 februari 2015

Kom till Kelway nyårsafton, skulle sen vidare Garden route. Bra utgångspunkt för detta men ett ganska nergånget hotell. Att vi hade ett rum precis intill tvätteriet och att de började tvätta kl fyra på morgonen efter nyår gjorde att upplevelsen inte var den bästa.
En mycket bra frukost.

• Bodde här: januari 2015, reste med vänner
Tack Evvvvvva
Shandre M, General Manager på Kelway Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2015

Thank you for taking the time to write your review.
We apologise for the noise and I will personally deal with this matter.

Hope you enjoyed the rest of your holiday!