“Medelmåttig”

Kök: Fusion
Bra för: Lokal mat, Affärsmöten, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 26 februari 2017

Restaurangen har ett bra läg vid strandpromenaden. Personalen är inte mera serviceinriktad än nödvändigt och maten är ganska medelmåttig.

Tack agn73
jlombardsa, General Manager på Ginger, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2017

Greetings from The Ginger Team,

Thank you for your review and support.

Wishing you safe travels.

Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Jättebra. Bästa i Summerstrand för oss. Mycket god mat vackert presenterad. Även bra lunch, dock inte salladen som jag tog en dag.

Tack karinsagler
jlombardsa, General Manager på Ginger, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2017

Greetings from The Ginger Team,

Thank you for your review and support.

Wishing you safe travels

Omdömet skrevs 13 november 2016

Vi var på rundresa i ZA, vi startade och slutade i PE. 4 av 12 middagar i ZA intogs här. Vi försökte inte ens hitta någon annan restaurang för denna var perfekt.
Bra vin på glas så man kan prova igenom många sorter.
Fantastisk mat! Se till att boka bord, ofta fullbelagt.

Tack Mats K
jlombardsa, General Manager på Ginger, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Greetings from Ginger,

Thank you for your kind review. It is great to hear that you enjoyed your experience here with us. Wishing you safe travels.

Omdömet skrevs 4 april 2016

Måste testas! Vi åt sniglar till förrätt, biff med bearnaisesås och hemgjorda pommes och vin till det. 10 av 10! Allt var perfekt tillagat och excellent service! Vill gärna gå ditt igen!

Tack PetraW70
jlombardsa, General Manager på Ginger, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2016

Thank you for taking the time to send through your review.

We are absolutely thrilled you enjoyed your time with us.

Omdömet skrevs 16 februari 2016 från mobil enhet

Höjdpunkten på måltiden var en Carpaccio trio med krokodil, vildsvin och hjort. Rätten var väldigt välbalanserad. Provade även fisksoppa som hade mycket tomatsmak och därtill kom en egentillverkad Harissa som var gudomlig. Försökte få receptet men det det gick inte så bra. Provade hjort som huvudrätt med tillbehör och där var rödvinssåsen och krossad potatis med basilika smakfullast. Löken var lite för syrlig i mitt tycke.

Tack PJE50430
jlombardsa, General Manager på Ginger, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2016

Greetings from Ginger,

Thank you for sending through your review. It is greatly appreciated.

Wishing you safe travels.

Jacques Lombard

Resenärer som tittade på Ginger tittade också på

Port Elizabeth, Östra Kapprovinsen

Besökt Ginger? Berätta vad du tyckte!