Höjdpunkter från omdömen
Härlig dykning Port Ghalib

Fem dagars dykning från båt med Colona Divers Port Ghalib - helt fantastiskt! Väldigt trevliga, bra ... läs mer

Omdömet skrevs 27 mars 2016

904idas
Stockholm, Sverige
Läs alla 149 omdömen

Omdömet skrevs 27 mars 2016

Fem dagars dykning från båt med Colona Divers Port Ghalib - helt fantastiskt!
Väldigt trevliga, bra och duktiga instruktörer. Man känner sig mkt trygg och väl omhändertagen. Gick AOW-kursen vilket var intressant och kul, lärde mig mkt nytt. För övrigt känns det dessutom tryggt i södra Egypten.

Tack Monkan2014
Omdömet skrevs 7 mars 2016

5 fantastiska dagar på dykbåten med Colona Divers gjorde våran semester till något speciellt. Vi såg delfinstim, sjökor, sköldpadda och otroligt vackra korallrev. Personligen tycker jag att det tidiga morgondyket var det allra bästa, då jag för första gången fick dyka vid Elphinstone Reef! Det var otroligt häftigt, tackar vår dykinstruktör Linus, som följde med oss ut på havet:) Servicen på båten mycket hjälpsam och buffén var oerhört god.

Tack Colona divers för er professionella service och för det äventyr vi har fått uppleva med er!

Tack 904idas
Omdömet skrevs 3 mars 2016 från mobil enhet

Jag vill tacka Colona Divers (Marsa alam)Hade en helt underbar dag med er ..Jag snorklade för första gången i mitt liv och kommer aldrig glömma det , Jag vill absolut uppleva detta igen! MVH /Clara

Tack ClaraB1424
Omdömet skrevs 2 mars 2016 från mobil enhet

Tack Colona divers (Marsa Alam) för en oförglömlig upplevelse! Trots att jag missade sjöjungfrun som Jimmy lovade att visa så gjorde ni hela min resa. Men jag lovar att jag kommer tillbaka och då ska jag se den . Ha det bäst i värmen // Mvh Andreas

Tack Andreas L
Omdömet skrevs 2 januari 2016

Har varit med Colona Divers på ett antal olika dykaktiviteter vid olika tillfällen och från olika orter (El Gouna & Marsa Alam). Kvalitet, miljömedvetenhet, tydliga regler och riktlinjer har varit genomgående på alla dyk vilket jag och många med mig uppskattar.
Colona Divers och de dykinstruktörer jag kommit i kontakt med gör allt för att upplevelsen ska bli så bra som möjligt, med minsta möjliga påverkan på de dykplatser som besöks!
Jag rekommenderar verkligen Colona Divers och kommer definitivt att dyka med dem när jag kommer till Egypten igen!
//Daniel

Tack Daniel_from_SWE