“Suveränt - som vanligt”

Colona Divers Marsa Alam
Rankad som nr 2 av 50 Rundturer i Marsa Alam
Omdömet skrevs 1 april 2018

Tack igen Colona med Jimmie och HELA gänget. Suverän snorkling, guidning, mat, ja allt. Exemplariskt i allt och tack för ni hjälper något nervös hustru med snorkeltaxi. Vill man dyka och snorkla är det bara en sak som gäller: Boka Colona och hör sen!

Tack Stavis1955

Omdömet skrevs 27 mars 2016

Fem dagars dykning från båt med Colona Divers Port Ghalib - helt fantastiskt!
Väldigt trevliga, bra och duktiga instruktörer. Man känner sig mkt trygg och väl omhändertagen. Gick AOW-kursen vilket var intressant och kul, lärde mig mkt nytt. För övrigt känns det dessutom tryggt i södra Egypten.

Tack Monkan2014
Omdömet skrevs 7 mars 2016

5 fantastiska dagar på dykbåten med Colona Divers gjorde våran semester till något speciellt. Vi såg delfinstim, sjökor, sköldpadda och otroligt vackra korallrev. Personligen tycker jag att det tidiga morgondyket var det allra bästa, då jag för första gången fick dyka vid Elphinstone Reef! Det var otroligt häftigt, tackar vår dykinstruktör Linus, som följde med oss ut på havet:) Servicen på båten mycket hjälpsam och buffén var oerhört god.

Tack Colona divers för er professionella service och för det äventyr vi har fått uppleva med er!

Tack Ida S
Omdömet skrevs 3 mars 2016 från mobil enhet

Jag vill tacka Colona Divers (Marsa alam)Hade en helt underbar dag med er ..Jag snorklade för första gången i mitt liv och kommer aldrig glömma det , Jag vill absolut uppleva detta igen! MVH /Clara

Tack Clara B
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 mars 2016 från mobil enhet

Tack Colona divers (Marsa Alam) för en oförglömlig upplevelse! Trots att jag missade sjöjungfrun som Jimmy lovade att visa så gjorde ni hela min resa. Men jag lovar att jag kommer tillbaka och då ska jag se den . Ha det bäst i värmen // Mvh Andreas

Tack Andreas L

Resenärer som tittade på Colona Divers Marsa Alam tittade också på

Marsa Alam, Röda havet och Sinai

Besökt Colona Divers Marsa Alam? Berätta vad du tyckte!