“Mycket fint!”

Kök: Hälsokost
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Bra meny, trevlig personal, bra priser och skön inredning. Kan varmt rekommendera detta ställe: Gå dit!!

Datum för besöket: juni 2017
Tack 692magnusj
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 291)

Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Modern och hälsosam mat på ett enkelt och trångt ställe. Väldigt prisvärt. Varit här många ggr under min vistelse i canggu.

Datum för besöket: april 2017
Tack Ann-Sofie A
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Åt middag här med min vän och vi var båda väldigt nöjda! Mycket mat för pengarna med mycket smak, rekommenderar ett besök om man är i canggu. Ett av toppställena att äta på i batu bolong området!

Datum för besöket: april 2017
Tack 47linn_as
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Det bästa frukoststället i Canggu! (Och säkert hela Bali!) Generösa portioner, tillskillnad från Café Organic som hade väldigt små portioner och relativt billigt för det man får! Åt Mango Bowl 7/8 frukostar och sen åt vi också middag där! Rekommenderar ALLA att gå dit!

Datum för besöket: mars 2017
Tack Wander638808
Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

Detta är ett mysigt ställe som ligger ner mot stranden i Canggu. Det har en nedervåningen och en övre, men den sistnämnda är ofta trång och har inte lika bra stämning som där nere. Servicen är bra, och frukosten god, om än lite dyr. De har bra nyttiga shots (tex vetegräs m.m) och goda smoothies.

Datum för besöket: februari 2017
Tack 865linn_af

Resenärer som tittade på Betelnut Cafe tittade också på

Tibubeneng, North Kuta

Besökt Betelnut Cafe? Berätta vad du tyckte!