Omdömet skrevs 14 december 2017

Resan var bokad via det utmärkta SWETOURS. Den utlovade upphämtningen på JOS fungerade utmärkt. Den utlovade transporten följande dag 0600 var också på plats.

På hemvägen valde vi att ta sista natten på detta hotell för att inte riskera flyget hem. Alla säger att det inte finns något att göra i San José men att gå på de bilfria gatorna samt besöka MERCADO CENTRAL är väl värt.

Baren vid poolen är en liten pärla som har ett eget litet kök med hög klass på maten

Rumstips: Vi prövade inte den japanska restaurangen som skall vara bra men testa maten vid poolbaren
Datum för vistelsen: november 2017
Tack Wictor P
Channel M, Director General på Barcelo San Jose, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2017

Dear Guest
Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló San José hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.
It is also good to know that you enjoyed the many culinary delights prepared by our professional Chefs who always strive to offer a wide variety of typical delights in order to please all palates and we thank you for letting us know that we could conquer yours.
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
Best regards,
Carlos Ruíz,
Director

Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Stort och fint hotell som ligger ca 15 min bilfärd från flygplatsen. Gratis transfer till och från flygplatsen. Stora rum, fräscht badrum. Finns flera restauranger på hotellet och även möjlighet till roomservice. Stor men lite sval pool. Personalen kunde vara mer service-inriktad dock, och det känns lite märkligt att restaurangens personal inte talar engelska.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack ikamn
Channel M, Director General på Barcelo San Jose, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2017

Beräknade värd

Vi är uppriktigt tacksamma för den tid du tillbringat i att dela din åsikt om din vistelse i vårt hotell Barceló San José. Din detaljerade kommentarer hjälper oss att fortsätta att förbättra kvaliteten på våra tjänster.

Med vänliga hälsningar
Carlos Ruíz
regissören

Omdömet skrevs 17 mars 2017

Ett bra hotell nära flygplatsen. Har hotellbuss som hämtar upp regelbundet vid flygplatsen. Bästa frukosten vi hade i Costa Rica. En toppen restaurang, Miyako, inne i hotellet. Japansk med mycket goda rätter inkl Sushi. Enda negativa är att man måste ta taxi om man vill gå till stan. Hotellet är omringat av större vägar så man kan inte gå på promenad.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Tjockstefan
Channel M, Director General på Barcelo San Jose, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2017

Dear Guest Tjockstefan

Tack så mycket för din underbara kommentarer på Tripadvisor , vi är glada att du kommer att trivas med oss. Vi är mycket beröm vet att frukost och japansk restaurang Miyako överträffat deras förväntningar och ta deras förslag beaktas.

vänliga hälsningar,

Carlos Ruiz
Director.

Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Vi bodde bara här en natt vid vår ankomst och en natt vid vår avresa. Andra gången hann vi upptäcka mer av detta lyxiga hotell med pool, poolrestaurang, fantastisk frukostbuffé, även en japansk restaurang, trevlig presentaffär o ett grönområde att strosa runt i.
Rummet var rätt stort med två stora sängar samt stora fönster med fin utsikt
Enda negativa var trista hotellkorridorer med tråkiga tapeter o fula heltäckningsmattor plus att hotellet är gigantiskt stort

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack kborder
Channel M, Gerente på Barcelo San Jose, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2017

Estimado (a) huésped

Le agradecemos que eligiera Barceló San José para sus estadías.

Estas opiniones positivas son una herramienta de motivación para mejorar continuamente la calidad de los servicios que ofrecemos y nos alegra que ya disfrutado de la mayoría de las áreas que ofrece el hotel.

Esperamos nos vuelva a visitar en un futuro cercano.

Saludos cordiales,
Carlos Ruíz
Director

Omdömet skrevs 20 februari 2012

Jag spenderade inte mycket tid på varken hotellet eller i San José, utan var bara där under två nätter på en rundresa. MEN det jag kan säga om det jag hann se av hotellet var att det var riktigt fint! Rummen var stora, fint inredda, rena och t o m med sängarna var sköna (vilket jag tycker är en ovanlighet när man sover på hotell utomlands). Även restaurangen var mycket bra, frukostbuffén var stor och god och deras menyer var relativt billiga. Hotellets trädgård var också mycket fin, och lobbyn stor och vacker. Ett riktigt bra hotell!

Datum för vistelsen: februari 2012
Tack arentorpare