“Bästa maten i Costa Rica”
Omdöme om Puggo's

Puggo's
Rankad som nr 5 av 44 Restauranger i Montezuma
Kök: Israeliskt, Internationellt
Bra för: Familjer med barn, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 december 2017 från mobil enhet

Vi åt här 4/5 kvällar när vi var i Montezuma. Deras mat är fantastiskt, den absolut bästa vi ätit i Costa Rica. Ni kommer inte bli besvikna om ni går hit.

Tack Hanna T

Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Vi testa den första kvällen och fastnade helt för deras mat och goda service, vi brukar inte äta på samma resturang när vi reser men denna var för bra för att inte ära på varje kväll.

Tack Ludvig L
Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Bra mat och jättegoda drinkar. Vi åt Tandori chicken och chicken wings. Rekommenderas! Det ända som saknades var såsen.

Tack Christoffer I
Omdömet skrevs 30 januari 2016

Här rekommenderas du att äta fisk. Den är väldigt god. Det är ojämnt hur maten smakar. Personalen lite stressad men ändå vänlig.

Tack igal2016
Omdömet skrevs 6 januari 2012

Massa olika smarriga rätter att välja mellan. Härlig personal. Serverade inte öl men man fick gärna ta med sig egen från supermercado. :)

Tack Ingrid L

Resenärer som tittade på Puggo's tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt Puggo's? Berätta vad du tyckte!