“Fräscht”

Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 11 2017 från mobil enhet

Härlig fräsch mat med mycket frukt o grönt. Jag och min dotter åt en fantastisk lunch och vi köpte även med picknick till solnedgången på stranden en kväll och hade en fantastisk middag.

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs augusti 16 2016 från mobil enhet

Jättemysigt ställe med bra fika! Var där på kvällen och där var jättemysigt! En tjej satt och spelade gitarr när vi åt god kaka & drack riktigt gott kaffe! Gratis wi-FI ☺️

Tack Azo1898
Omdömet skrevs mars 8 2016 från mobil enhet

Underbart ställe, väl värt ett besök. Musiken de spelades var dock alldeles för hög och liknade techno. Inte för den som söker lugn och ro.

Tack Christian S
Omdömet skrevs januari 17 2015

Om jag fick välja en restaurang i hela costa rica så skulle jag välja The Bakery, Playa Carmen. Allt dom serverar hållet otroligt hög standard och likaså personalen, bra service trots att stället är fullsatt nästan hela tiden. Verkligen superbt bra frukost,lunch, smoothies, kaffedrinkar etcetc. :)

Tack Rikardo88
Omdömet skrevs februari 21 2014

Mysigt fik med god mat. Supergod frukost och lunch. Kan verkligen rekommendera deras Lemonade med mint. Carbonara när riktigt god. Fruktsallad med yoghurt eller the Bakery Breakfast att starta dagen med.

Tack Sofia O

Resenärer som tittade på The Bakery tittade också på

Santa Teresa, provinsen Puntarenas

Besökt The Bakery? Berätta vad du tyckte!