View deal
Expedia.com193 US$
eDreams130 US$
Priceline130 US$
Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Underbart ställe, fantastiskt att vakna på morgonen till alla olika ljud, fåglar och apor! Man åker dit med båt längs en slingrande flod, fin tur. Helpension, maten var bra, frukostbuffé. Pool fanns, men vi badade aldrig, havet fick man inte bada i pga strömmar. Det fanns fjärilshus och grodhus, och vilda djur, en vacker trädgård. Vi gjorde en utflykt med båt och tittade på djur, hade en underbar guide som hette Ivan.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Karin_Olausson
EugeniaJurado, Guest Relations Manager på Mawamba Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2018

Thank you so much for visiting us at Mawamba Lodge! Apologies for having to write back in English.
We are delighted to hear you enjoyed your stay very much
Thank you for your visit.

Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Som man kan förvänta sig på en lodge i regnskogen. Tre övernattningar är perfekt, inte mer. Tänk på att vädret är oberäkneligt och kan förändra planer för utflykter. Mat service och trevlig personal gjorde besöket mycket positivt.
Enklast att flyga dit på c:a 30 minuter med Nature Air från San Jose. Fungerade bra. Tror man upplever utflykt med buss som ansträngande och man bara är där 2 nätter. Helhetsintryck bra.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Lars-EricD
EugeniaJurado, Director of Sales på Mawamba Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 26 december 2017

Dear Lars-Eric D,
Thank you so much for taking the time to write about your stay at Mawamba Lodge and Tortuguero.
I am sorry for replying back in English, but otherwise, I wouldn't be able to drop you a line and say Thank you for your visit.

Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastiskt ställe❤️❤️
Mycket bra och vänliga guider, kunniga. Trevlig personal och tillmötesgående❤️
Till lodgen tar man sig endast med båt.
Maten var över förväntan, mycket gott
Dessa dagar som jag spenderade här har varit mycket bra . Leguanen var en trevlig granne. Stället var också väldigt rent både på rummet och i omgivningarna.
ÅK DIT OM DU KAN❤️

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste ensam
2  Tack karinskanss
Omdömet skrevs 15 april 2017

Detta var för oss en magisk plats, fri från denna "äventyrshets" som finns på flera andra ställen i Costa Rica. Att ligga och lyssna till vågorna från Karibiska havet i sin bungalow glömmer man aldrig. Hit kommer du bara med båt, så bara resan dit är en stor upplevelse. Djurlivet har du inpå huset - en spindelapa satt på vår veranda! Trädgården är underbar, sköts väl om och dignar av enorma leguaner, randiga basilisker, tukaner, montezumafåglar, carambole och ett par sengångare och tvättbjörn därtill. Det finns fjärils- och grodtält i närheten och sedan tar djungeln över. Fin pool, enkel och god mat, supermysig bungalow med hängmatta. Dock lyhört, vi hade en vrålskrikande grannunge första natten. Man kan ta en trask ned till lilla byn Tortuguero och kika gärna in på naturcentret där du bl a kan köpa praktiska, plastade fågelkartor. Utfärderna i Nationalparken är givna!

Rumstips: Ju närmare Karibiska havet desto bättre - på andra sidan vid kanalen hör du inte vågsvallet.
Datum för vistelsen: januari 2017
Tack ebetha2017
Omdömet skrevs 23 december 2016 från mobil enhet

Ett härligt ställe att bo på, god mat och trevlig personal. Vi åkte på båtsafari i nationalparken och fick se väldigt mycket, kunnig guide och en skarpsynt skeppare. Kan verkligen rekomendera detta stället.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack villatorpa